עונת הירידים הרשמית בעיצומה, ואולי לקראת סיומה. לפני כשבוע נערך בגני התערוכה בתל אביב יריד לעולים חדשים – ‘אקספו קליטה 2011’ – בשיתוף עם ארגון נפש בנפש והסוכנות היהודית. על ההפקה: גדעון כץ, ממשרד הפרסום IMP (משרד הפרסום של החברות הישראליות בחו”ל).
ביריד השתתפו כ-4,000 דוברי אנגלית, צרפתית, רוסית וספרדית, שעלו לארץ בשנה האחרונה. כ-40 אחוזים מהמבקרים השתייכו למגזר הדתי-חרדי. 70 חברות ועסקים הציגו את מרכולתם בעזרת אלפי בלונים צבעוניים וגימיקים שונים.
בין החברות שהציגו מצאנו את אורנג’ (בבלעדיות), אוויס, בנק מרכנתיל, בנק ירושלים, מגזין דה אינגליש אפדייט, משהב, הסוכנות היהודית, מנרב, קופת חולים מכבי, מצפה ברמה, ג’רוזלם פוסט, המודיע (באנגלית), 018, קופת חולים לאומית (שבלטה עם טיפולי המסאז’ שהציעה במקום) ועוד.
רפי האוסדורף, שותף במגזין UPDATE, אמר ל’פאשקעוויל’: “מעניין מאוד לראות את הסקטור הזה באוכלוסיה שצובר תאוצה אמיתית ומראה נוכחות בשטח. החברות הגדולות מבינות את הפוטנציאל של קהל יעד מבוסס זה, ומעבירות תקציבי פרסום למדיות הרלוונטיות”.
לדפדוף במגזין הקיץ של UPDATE לחצו כאן
4 תגובות
רפי ואברימי היקרים
המון המון הצלחה אני שומע שיש תנועה רצינית בעיתון
מתחרה בדימוס
חשבתי שאין להם מתחרים…!
חברה מצוינים, עושים עבודה נהדרת, והחוצניקים חולים עליהם.
מעניין למה קופות חולים דווקא השקיע כל כך הרבה, אני רואה דוכנים מטורפים של לאומית ומכבי.
גדעון ואפדייט תמשיכו להצליח.
Amazing expo! great place to make connections, and network
.The English Update did a fantastic job with the summer expanded issue
כל הכבוד!
אפדייטים! פול הצלחות! חולים עליכם!