דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
rsults-ferster-gal
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני מאמין שאנ’לא היחיד שזוכר את כל הפוסטים באתר. בכל אופן יו נואו… אבל כזה דבר, גם זקני פרסום גל לא זוכרים. את הפוסט הזה שמספר על עוד לקוח שנדד ממשרד אחד למשנהו בידידות ובהבנה אתם בוודאי זוכרים. בא נאמר שבסצינת הפרסום המגזרית זה גם דבר די שכיח. ואכן, כבר דיווחנו לכם בפוסט הזה על קמפיין מיוחד ומעניין שעשו להם באותו משרד חדש.

אממה, פאשקעווילר אדוק היסב את תשומת ליבי אתמול [17/02/09] למשהו שונה בתכלית מכל הנכתב לעיל. גם תמונות מלוחות המודעות הוא צירף. פשוט לראות ולא להבין.

הי, רגע, כמעט שכחתי, מזל”ט לתוצאות אפקטיביות על התקציב החדש של בורסלינו. כבוד!

rsults-ferster-gal

והנה הלוגו של…
results-logo

כאן זו כבר המודעה המקורית שהתפרסמה לפני כמה וכמה חודשים.
ferster-results

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. מה זה אומר?

    שהדפוס עשו סדר במחסן בימים אלו?

    או שמישהו בפרסטר לא מפחד מגל והחליט להרוס לו את הקמפיין החדש?
    כי גם אם הוא לא מוצלח (לדעתי דווקא כן), לא מחליפים קמפיין כל חודש, זה רק מבלבל.

    ואיך זה באמת שבורסלינו הלכו לתוצאות אחרי מקאן
    זה לא כמו לאכול בקוריץ אחרי אפרופו בטבריה? או לשתות RC אחרי קוקה קולה?

    ועוד משהו ששמתי לב,
    תוצאות מזכיר לי הכשר מסוים
    שתמיד כשההכשרים הגדולים מורידים את ההכשר
    מיד אותו הכשר מקבל את הכשרות על המקום…

    מה זה אומר עליהם?

  2. מי זה הצלם הגרוע הזה, אבל מוזר הפרסטר הזה….

    מקסימום
    “מקאן אריקסון” נשמע טוב אהה…
    מותג בינלאומי עלאק!!
    חביבי, בבנק לא מעניין אותך, לא קריאייטיב, לא פוזה ולא נעליים.
    מעניין אותך, כמה מכירות והנעה לפעולה יצרה הפרסומת שלך, ואתזה כנראה לא יודעים לעשות במשרדי הפרסום. לדבר על קריאייטיב גבוהה גבוהה זה יודעים, ועוד איך.
    לפי דעתי מימד ואולי גם תוצאות אלו המשרדים היחידים והיעילים, שיודעים לספור את הכסף במדרגות, בלי לעשות יותר מידי פוזות.

  3. סמטוחה,

    עם כל הכבוד לתוצאות אפקטיביות, מידיעות יחסי ציבור גדולות על מעבר תקציב בורסלינו למשרדם, עדיין לא סוגרים את החודש ואפילו לא פותחים אותו.
    אני מעריך שב’מקאן אריקסון’ ישבו על דוחות השנה שעבר, ראו שהלקוח בורסלינו הוא עם כל הכבוד למותג וליוקרה לקוח שמשקיע במגזר גרושים במקומוני בני ברק וירושלים (מודעות מועטות במשפחה ובקהילה זה עדיין לא נקרא קמפיין) ואמרו לו שלום ולא להתראות.

  4. סמבטוחה,

    נדון במשרדים פעם אחרת,
    אבל לדעתך למה החברות הגדולות לא בתוצאות אלא רק השטיבלאך?

    הם לא יודעים מה זה בנק?
    או שהם לא רוצים להרוויח כסף?

  5. מקסימום,

    אני לא עובד באף משרד פרסום וגם אם היו מציעים לי עולם ומלואו לא הייתי
    מתעסק במקצוע הבעייתי הזה אבל ממה שאני יודע כחובב מושבע של פרסום
    מקאן אריקסון החרדי לא מצליח להחזיק אף לקוח שלא מגיע ממקאן החילוני

    אגב, גם תוצאות אפקטיביות וגם מימד מחזיקים לקוחות גדולים מאוד כמו מגדל,פזגז,
    טעמן,אורנג’,נסטלה,קוקה קולה ועוד רבים שאינני זוכר מקאן “הבינלאומי” לא מגיע לחצי מההיקף
    של שני המשרדים הללו.

  6. יצחקי,

    עשיתי עבורך מחקר קטן.

    חברת טבע נמצאת בשלוחה החרדית של מקאן אך לא בחברה הכללית, כמוה טמפו על שלל מותגיה (פפסי, ג’אמפ וכו’), כמוהם חב’ ד”ר פישר וחברת טמבור. שלא לדבר על לקוחות מגזריים כדוגמת בית חם ומעיני הישועה.

  7. אני מוכן לחתום על כך שמינימום ומקסימום הם אנשי מקאן.

    אין לי מושג מי לוקח אותם לעבודה. רוב העבודות שלהם הם על גבול הפרווה. לא נוגעות, כמעט, בערך לא ממוקדות. את זה אפשר למכור למישהו שלא בא מהמגזר, לא למישהו שבא מהשטיבלאך.

    ובאשר להיקף תקציבים. אני לא כלכלן של אף אחד מהם, אז זה לא מתחום ענייני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן