מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שבוע חלש עבר על כוחותינו אבל לסיים בלי מהדורת ליל שישי אי אפשר. אז קיבצנו את אירועי השבוע וחיפשנו קצת תמונות כדי לעניין אתכם • הצוות המורחב של פאשקעוויל בחופשה, ובקרוב יחזרו בכוחות מחודשים, רעננים, לקראת החופשה האמיתית אחרי תשעה באב • בפנים: פינה חדשה ותמונה של מגדלי ב.ס.ר. ממעוף הציפור
BARDUGO (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

למי שייך רחוב ההסתדרות בירושלים?

נפתח עם סרט מעניין: מי שעובר ברחוב ההסתדרות בירושלים חייב לחייך. אי אפשר להטמיע את הסרט, אז אתם מוזמנים ללחוץ על הלינק ולצפות בו באתר VIMEO.

מזרוחניקים? בואו נסגור ת’פינה הזאת

רקע: בתקופה האחרונה החל בנק מרכנתיל לפרסם במגזר הדתי-לאומי באמצעות משרד הפרסום הסרוג ‘אשחר ותקין’.

מוטי רובינשטיין: המגזר הדתי לאומי צריך פרסום מיוחד?

בעילום שם: אין משרד חרדי שיודע לפרסם למגזר הדתי-לאומי.

מוטי רובינשטיין: השאלה שצריכה להישאל, ובקול רם, היא האם היוזמה לפרסם במגזר הדתי באמצעות משרד פרסום ייעודי היא של מרכנתיל, או שמא מדובר בפנייה יזומה של אשחר ותקין.

בעילום שם: מה זה משנה? המשרדים החרדיים מפספסים פעם אחר פעם את המגזר הדתי-לאומי, והם בסופו של דבר ישלמו על זה בזליגת תקציבים למשרדים של מזרוחניקע’ס.

מוטי רובינשטיין: קצת בעייתי לשאול אותך שאלות נוקבות כשאין לך שם או זהות.

בעילום שם: אני מציע שבמהלך הימים הקרובים תנסה לעסוק בסוגיה בהרחבה.

מוטי רובינשטיין: רעיון מצוין. אפנה לגולשים ואבקש מהם: אם יש לכם דעה מוצקת בעניין ואתם מעוניינים לפרסם פוסט אורח,צרו איתנו קשר.

אירועים ומסיבות עיתונאים

פאג”י + בגיר: עשרות עיתונאים התכנסו השבוע במסעדת אלפרדו בפתח תקווה, לאחר שקיבלו הזמנה חתומה על ידי בנק פאגי ובגיר. על ההפקה: שרגא יונגרייז. ניהלה מלמעלה: שרה פכטר.

השתתפו: לייזער קנופף, מיכאל צורן ומוטי זילברברג (המודיע), שלמה פדר (המבשר), ציפי רוטלוי ואריק אליוביץ (יתד), יהודה נחשוני, ציפי אמיתי ודבורה קורן (משפחה), גדליה שפירא (מרכז העניינים), נעמי מלכה ועוזר דרוק (בקהילה) דורון קדוש (יום ליום), ינון פלח, אבי בנטוב, בן ציון פדר ומלי אברהם (קו עיתונות), ריקי שושן (שעה טובה), דובי רודינסקי (זמן), אורי צור (בחדרי חרדים), צביקה חמלניסקי (כיכר השבת), עופר גדנקן (קול חי), יענקי מייזליש (קול ברמה) ועוד. תיעד: יואל בלניצקי.

 BAGIR PAGI (1) BAGIR PAGI (2) BAGIR PAGI (3) BAGIR PAGI (5) BAGIR PAGI (6) BAGIR PAGI (8) BAGIR PAGI (9)

הכנסת ספר תורה: כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, השבוע נערך אירוע מיוחד במלון שערי ירושלים, במסגרתו הוכנס ספר תורה לבית הכנסת במלון. באירוע נכחו רבנים, אנשי ציבור ועיתונאים, לצד עשרות בחורי חמד שרקדו ושמחו ברחובה של עיר לכבודה של תורה. בזמן התהלוכה, הצטרפו שני חיילים לריקוד הסוער, ואחד מהם ביקש מחברו לצלם אותו עם האייפון שברשותו.

חייל ב’: “גם אני רוצה להצטלם, בוא נבקש ממישהו שיצלם אותנו”.

חייל א’: “אתה נורמלי? אתה לא רואה שכולם פה חרדים? אסור להם לגעת באייפון”.

חייל ב’: “אתה בטוח?”.

חייל א’: “ככה נראה לי”.

ואז חייל ב’ פנה אלי. “סליחה, אתה נוגע באייפון?”.

“כן”, אמרתי לו, “אין לי בעיה לצלם אותך. בשמחה”.

LEDERMAN JERUSALEM GATE (7)

אירוע צבעוני: עיתונאיות מהמגזר החרדי ערכו סיור בבית טמבור המחודש ברחוב מבצע קדש בבני ברק, שמעו הרצאות, השתתפו בסדנה מיוחדת וקינחו בארוחת בוקר.

TAMBUR

חדשות מפה ומשם

מנהל תוכן חדש לאתר מורשת

באתר מורשת חיפשו הרבה זמן מנהל תוכן, עד שהגיעו למשה גלנץ, שלקח על עצמו את התפקיד. בשנה האחרונה, הוא כתב וניהל תוכן במספר אתרים, וצוות פאשקעוויל מאחל לו בהצלחה רבה בתפקיד.

נציב הרשות השנייה – יש מישהו בבית?

מזה זמן רב נאבקת “האגודה לזכות הציבור לדעת” מול הרשות השנייה בנושא אי יידוע מאזינים על עלות שיחה לקווי 1-900 המשמשים את תחנות רדיו שבפיקוחן, לצורך עלייה לשידור. חיוג בקו מסוג זה כרוך בתשלום נוסף (אשר רווחיו מתחלקים בין התחנה ובין “בזק”) ולא כל התחנות מקפידות ליידע את המאזינים על כך.

לפני כחודש נשלחה דרך האתר של “האגודה לזכות הציבור לדעת” תלונה של מאזין על מגיש ברדיו “קול חי” שלא ציין את העלות הנוספת של קווי 1-900 בעת שהקריא את דרכי ההתקשרות אל התחנה. לאחרונה קיבל המאזין את תשובת נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, אשר אישר את תגובת מנכ”ל רדיו “קול חי”, מר אבי רוזן, שהייתה מצורפת. בתשובתו, בין היתר, טען מנכ”ל רדיו קול חי, כי “…מיד בכניסה למערכת, עוד לפני אמירת משפט הפתיחה ‘שלום הגעתם לרדיו קול חי’ וכו’, ישנה הודעת קריין המפנה את תשומת לב המתקשרים לעובדת עלות השיחה”.

שמחנו לשמוע כי התחנה שומרת על החוק. אולם בדיקה קצרה ופשוטה העלתה כי לא היו דברים מעולם – לאורך כל הודעת הפתיחה, לפניה ולאחריה, אין שום איזכור של עלות השיחה! צלצלו ובדקו בעצמכם: 1-900-729393. האם הנציב הוא חותמת גומי של הזכייניות? “לדעת” פנתה במכתב למבקר המדינה. (מקור: אתר האגודה לזכות הציבור לדעת).

מקול חי נמסר בתגובה: המספר שפורסם אינו בשימוש ‘קול חי’ מזה כחודשיים. המספר החדש הוא 1900-529293 ומי שמתקשר מקבל בתחילת השיחה הודעה ברורה על עלויות החיוג.

עורכי העיתונים יחשפו את סודות המקצוע?

כך נשמע הג’ינגל בשעת לילה מאוחרת ברדיו קול חי: “השבוע במוצ”ש חי עם מנחם טוקר, האנשים מאחורי הכותרת יגלו לכם הכל. איך הופכים ידיעה חמה למרתקת, תוך כמה זמן עורכים תחקיר, מה מכניסים לעיתון ומה משמיטים. רוצים לדעת עוד? האזינו לפאנל המרתק של מוצ”ש חי בהשתתפות מיטב העורכים הבכירים מכל המגזרים בהנחיית מנחם טוקר”.

בנימין ליפקין נפרד ממאזיניו

“תמה התכנית שלנו. וכעת, מאזינים יקרים, באה שעת פרידה. לפני שנה ושבוע ימים, החילותי להגיש כאן מדי יום חמישי את המהדורה המרכזית סוף השבוע. מהשבוע הבא, תשנה המהדורה אופי, וגם מגיש חדש.

“זו אפוא השעה להודות מקרב לב לרדיו קול חי בראשות המנכ”ל אבי רוזן, למנהל מחלקת החדשות בצלאל קאהן, לצוות ההפקה המסור, לטכנאים החרוצים, למגיש התכנית בכל ארבעת הימים שבין ראשון לרביעי, משה גלסנר, על ההגשה הקולחת והמובילה… ומעל הכל, תודה גדולה לעורכת הראשית של המהדורה אסתי פלד. כל הכותרות, הראיונות, הסקופים וההדים היו פרי מוחה וכוחה. תודה אסתי.

“ובנימה אישית, תם אפוא פרק ב’ שלי ברדיו קול חי. פרק א’ היה לפני 14 שנה, בתכנית תחקירים שבועית בעריכתי ובהגשתי. תם אך לא נשלם. אני מרשה לעצמי להעריך שקולי יישמע בתדר זה ובתחנה זו, בקרוב. ועד אז, היו ברוכים. להתראות ולהשתמע”.

הגוש השחור מתעורר

“אתר אינטרנט חדש במגזר החרדי, אתר דוסים, והמסר שלו הגוש השחור התעורר. מאחורי האתר עובדים מתנדבים שמטרתם להסביר את המגזר החרדי באופן אחר, לחילונים כמובן. איתי כתבנו לענייני חרדים, איציק הלפרין”. צפו.

http://youtu.be/oGAVTSdBOp8

קובי סלע תיעד תאונה קטלנית

בזמן שנסע בכביש 60, קובי סלע ראה תאונה חזיתית קטלנית במיוחד ומיהר להזמין אמבולנס. מאוחר יותר הוא העלה את התיעוד ליוטיוב, והוא שודר בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט השונים. תוך ארבעה ימים הוא חצה את רף ה-120,000 צפיות, וכששאלנו אותו אם הטמיע פרסומת בסרטון הוא שאל אותנו אם אנחנו לא מתביישים.

יריד הספרים של המבשר

בשבוע הבא ייפתח בירושלים, זו השנה השלישית, ‘יריד הספרים בעולם החסידות’ של המבשר. כמידי שנה יציגו ביריד עשרות מכוני הוצאה לאור של כל החסידויות, לאחר שני ימי היריד בירושלים הוא יעבור לבני ברק ליומיים, בימים רביעי וחמישי. במהלך ימי היריד, מלבד מכירת ספרים במחירים אטרקטיביים, יתקיימו פאנלים מרתקים בהם ישתתפו רבנים ומשפיעים.

לצד היריד תתקיים תערוכת יודאיקה של חברת ‘קדם’ שתציג בפני הבאים חפצי יודאיקה בשווי מאות אלפי דולרים, מכירה של ציורי אומנות של רבנים ואדמו”רים תתקיים גם ביריד במחירי מבצע בלעדיים.

שני החידושים של יריד הספרים בעולם החסידות יהיו השנה תצוגת 120 תצלומים של ספריית חב”ד שהוחזרה לאחרונה לבעליה, וכנס הילדים ‘צאן קדשים’ שיתקיים בירושלים ובבני ברק, בו ייטלו חלק אלפי ילדים שיאמרו פרקי תהילים לישועת כלל ישראל. פאשקעוויל מציג תמונות ארכיון מהיריד אשתקד.

HAMEVASER (1) HAMEVASER (2)

לזכרו של מרן פוסק הדור

אלפים נטלו חלק באירוע מרהיב שנערך בבנייני האומה בירושלים על ידי הארגונים ‘דרשו’ ו’תודעה’. באירוע סיימו את מסכת עירובין לעילוי נשמתו של מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל, בהפקה מושקעת ומרהיבה של חברת ‘אפקט’. על הבמה התייצבו גדולי הדור ועשרות אדמו”רים וראשי ישיבות, לצד מקהלת ויז’ניץ ותזמורתו של רובי בנט, יחד עם החזן ישראל אדלר. על היח”צ: ידידנו ירח טוקר. צילומים: ברדוגו מדיה ותקשורת.

DIRSHU (2) DIRSHU (3) DIRSHU (4) DIRSHU (5) DIRSHU (6) DIRSHU (7) DIRSHU (8) DIRSHU (9) DIRSHU (10) DIRSHU (11) DIRSHU (12) DIRSHU (14) DIRSHU (15) DIRSHU (16) DIRSHU (17) DIRSHU (18) DIRSHU (19)

תמונות שאתם אוהבים

שלום לכם, קוראים לי ברוך גרינוולד ואני לקוח של טיסות זולות – פליי לוקסוס Fly Luxus. ברגעים אלו אני ממריא לשוויץ ואבקר גם בגרמניה. ביקשו ממני לצלם עבור דף הפייסבוק וזה מה שאני מתכוון לעשות. תעשו לייק, תשתפו ותגיבו. כשיהיה לי זמן אכנס ואגיב לכם בחזרה. זה אני – נעים להכיר.

FLY LUXUS

השבת יחול יום ההילולא של הצדיק משטפנשט הטמון בבית העלמין שבשכונת נחלת יצחק בגבעתיים. היום החלה נהירה למקום, ותימשך ביתר שאת במוצאי שבת וביום ראשון. במהלך הימים הבאים ינהרו עשרות אלפי אנשים מכל רחבי הארץ לשפוך שיח ולהתפלל לישועת הכלל והפרט.

SHTEFENESHT

יום רביעי, שתיים בלילה. ישראל גליס מסיים לספר על ירושלים של מעלה ברדיו קול חי, יוסי אייזנטל אורז את עצמו הביתה עם טרמפיסט העונה לשם דוד קליגר ויוצא לדרך. בצומת קוקה קולה עצרו השניים לתדלוק מהיר, ואייזנטל עוצר לטרמפיסטים ומציע הסעה לפתח תקווה. “התפללתם מעריב?”, שאל אחד הממתינים בטרמפיאדה. “לא”, השיב אייזנטל. יושבי המכונית קפצו החוצה והצטרפו למניין חווייתי במיוחד.

TFILA

יוסי צלניקר נתפס בעדשת צלם הפפראצי משוחח עם עויזר דרוק ואיתי גדסי באירוע קביעת מזוזות ופתיחת בית המתנדב של איחוד הצלה בבני ברק.

TZELNIKER

ד”ר זיו בר, רופא אזורי במרפאות ‘כללית רפואה משלימה’, הגיע לאולפני קול ברמה במסגרת יום שידורים מיוחד שעסק בנושא רפואה משלימה. בתוכנית, בהנחיית איציק מצרפי, דנו על ההבדלים בין הרפואה הרגילה לבין הרפואה האלטרנטיבית. לתוכנית עלו מאזינים רבים שביקשו להתייעץ עם הד”ר בנושאים שונים והוא יעץ והשיב לשאלות הרבות. (צילום: מילר פוינט יח”צ).

MILLER POINT PR

השבוע נראה הירח במימדי ענק, אך בצילומים הוא נראה בגודלו הסטנדרטי. מומחים טוענים שמדובר בסך הכל בתעתוע ראייה. מה אתם חושבים על כך?

LUNA

יש פה מישהו שלא יודע מה כתוב על החולצה שלו?

DREK

וגם: יגאל רווח טועם טשולנט בציפורי ומדור פיסטוקים של אפרים גלעד תיעד.

IGAL REVACH

מזל טוב לישראל פריי מנכ”ל עיתון בקהילה לרגל הולדת בנו.

FRAIשבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. ברכות לישראל פריי הגדול מכולם לכבוד הולדת הבן!
    ישראל הוא בחור יקר, מזן נדיר, כולם שמחים בשמחתו

  2. יוסי צלניקר נתפס בעדשת צלם הפפראצי משוחח עם…
    נתפס? ממש נתפס? איך? איך הם עשו את זה? ואיך התמונה הצליחה להגיע למערכת פשקוויל? אין דברים כאלו

  3. מקול חי נמסר בתגובה: המספר שפורסם אינו בשימוש ‘קול חי’ מזה כחודשיים.

    המספר החדש הוא 1900-529293 ומי שמתקשר מקבל בתחילת השיחה הודעה ברורה על עלויות החיוג.

  4. וואי וואי, זה מה שהחילונים חושבים עלינו על האייפון? מזעזע, אה?

  5. מרכנתיל
    דווקא אני יודע שבתקופה אחרונה עובד שם בחור צעיר עם הרבה מרץ שהוא אחראי על מגזרים וכנראה שזה התוצאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן