גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

‘משק צוריאל’ היא חברת בת של ‘מחלבות טרה’. לאחר ששוק העיזים צמח בשנה האחרונה בלמעלה מ20%, החליטו בחברה להדגיש את המיוחדות שלהם ולמתג את החברה שמתמחה בעיזים מחדש. המודעה הזאת מרהיבה ביופיה והצבעים מגניבים אותי לגמרי. גבינות גד כבר היו במקום הזה, פחות או יותר, אבל זה עדיין יפה. הבעיה היחידה שאני רואה כאן זה הכשרות. היא לא מספיק מהודרת. אתם תראו במודעות שנעלה בהמשך איך שאר חברות החלב מדגישות בצורה מכובדת את ההכשר המהודר.

zuriel

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. הגזמת..

    אתה רואה כאן בעית כשרות?

    כי אתה לא אוכל?

    אגב מה ההכשר של כל מוצרי טרה כולל מולר? נכון בד”צ אגודת ישראל.

  2. המציאות מוכיחה כי במגזר החרדי יש להכשר טוב השפעה צרכנית גדולה מאוד!
    אני לא צריך לספר לך על חברות גדולות שהחליפו כשרות והעלו את המכירות באחוזים ניכרים.
    מה לעשות ואת ההכשר הזה לא כוווווווווווווווווולם אוכלים?

  3. רובם אוכלים.
    וכאמור כל מוצרי טרה בהכשר הנ”ל אז מה לכם כי נזעקתם כאן?

    ואפשר לחשוב, שזה הבעיה במודעה…

  4. .
    נו, לפחות נתנחם בזה ש’מימד’ לא נגעו יותר מדי במודעה, ובשפה התקשורתית החדשה של המותג.
    כל הכבוד לכם שלא הרגשתם צורך עז לעצב מחדש, לספר סיפור חדש ועוד חידושים…
    https://pashkevil.co.il/2569
    .

  5. חוצניק

    הגזמת. בעיית כשרות?

    תאמין לי שעל החלב שם בשדרות יהודית יש הכשר הרבה פחות טוב…

  6. נטע נינארי: חוצניקהגזמת. בעיית כשרות?תאמין לי שעל החלב שם בשדרות יהודית יש הכשר הרבה פחות טוב…

    ליודע מה אוכלים בשטיבלאך, אבל לך תברר בכוייללים הבני ברקים איזה הכשר אוכלים שם…

  7. עזבו בעיות כשרות, הכדים שם בכלל לא טבולים
    או שטבלו אחרי שאמרתי..
    לא יודעת

  8. חני: עזבו בעיות כשרות, הכדים שם בכלל לא טבוליםאו שטבלו אחרי שאמרתי..לא יודעת

    שמעתי שהם עשו פרוזבול ולכן אין שם את הבעיות האלו.

    רגע. רגע. מה קורה פה?
    כל הדיון כאן בגלל שמישהו חשב שלא אוכלים את ההכשר?
    פעם שמעתי, אמר רבי אשר, כל מה שטעים כשר.
    או שלזה היתה כוונתו בבעיית ההכשר של משק צוריאל בשונה מ’טרה’?

  9. אייל גור: .נו, לפחות נתנחם בזה ש’מימד’ לא נגעו יותר מדי במודעה, ובשפה התקשורתית החדשה של המותג.כל הכבוד לכם שלא הרגשתם צורך עז לעצב מחדש, לספר סיפור חדש ועוד חידושים…https://pashkevil.co.il/2569.

    אתה מתנחם בעובדה שהמודעה גם כך גרועה?

    המודעה נראית כמו פרסום לאוכל אורגני – בלי טעם ובלי ריח, המתאים לבעלי מודעות בריאותית מוגזמת.

    כמי שבדרך כלל מעדיף לאכול משהו שיש לו הורים, ומפעם לפעם חוטא בתענוגות חלביים, המודעה הזו ממש לא מגרה אותי. היא נראית מאוד ‘דיאטטית’.

  10. איש יקר

    תחשוב על אותם יעכנע’ס שכבר מתקשקשות שבועיים על ‘מה נכין לשבועות’..
    כעת – על העוגות והגלידות הם סגורות אבל מה עם גבינות כאלו אמיתיות כמו שאכלנו לפני שנתיים בנירוונה.. אז שנסענו במיוחד מצפת לבקר את ההורים של אח של גיסתי…
    אז גבינות פטה ופיראוס כבר היה ב’שלושים’ לדודה סימה, אולי ניקח גבינות עיזים (בה…)
    הנה יש בעיתון פרסומת של מחלבה עם הכשר שחוצניק לא אוכל…

    לא שגרתי.

  11. לא נעים לי אבל תחשבו שניה על הבודי טקסט של המודעה .רק לי הכיתוב .תוצרת של עיזים כבשים ופרות מריח רע…..?כיתו ב מגעיל לטעמי.

  12. די כבר עם עיזים, כל כתב מתחיל נואם על ה ‘עזים’ שהוציאו מן התקציב. נמאס לדבר על העדר הזה.
    לגבי המודעה- יותר תכלת, פחות ירוק, שבאמת יהיה קצת פחות דיאטטי

  13. נטע נינארי: חוצניקהגזמת. בעיית כשרות?תאמין לי שעל החלב שם בשדרות יהודית יש הכשר הרבה פחות טוב…

    נין ארי הקדושה.
    אין מילים. לאור הביקורות החריפות על תלמידי ובוגרי ACC, עוברים לביטוי המכובס “שדרות יהודית”?? מישהו אמר אלפורנס ולא קיבל (חרב ב)ראש?

    קולה: די כבר עם עיזים, כל כתב מתחיל נואם על ה ‘עזים’ שהוציאו מן התקציב. נמאס לדבר על העדר הזה.לגבי המודעה- יותר תכלת, פחות ירוק, שבאמת יהיה קצת פחות דיאטטי

    קולה לה לה
    זו הסיבה שאני לא מסוגל להתייחס למודעה. יותר מדי עיזים אכלתי בשבועיים האחרונים. יצא לי מכל החורים. והריח, אווווף, הריח הזה נדבק לך עד שאבי בלום או משה גלסנר חושפים שעיזים נשארים עיזים, גם אם את הכותרות מחליפים.

    גילוי נאות: פשוט לא אוהב חלב עזים על כל צורותיו וצרותיו.
    האקדמיה: צורת הריבוי של העז ניתנת לכתיבה בכתיב חסר ומלא.

  14. חיים גיל: <קולה לה להזו הסיבה שאני לא מסוגל להתייחס למודעה. יותר מדי עיזים אכלתי בשבועיים האחרונים. יצא לי מכל החורים. והריח, אווווף, הריח הזה נדבק לך עד שאבי בלום או משה גלסנר חושפים שעיזים נשארים עיזים, גם אם את הכותרות מחליפים.גילוי נאות: פשוט לא אוהב חלב עזים על כל צורותיו וצרותיו.האקדמיה: צורת הריבוי של העז ניתנת לכתיבה בכתיב חסר ומלא.

    גילו גיל,
    אבל זה שייך לדגושים. עז- עזים (בחיריק) ברזל- ברזלים (ז’ גם בחיריק) או שזו עוד אחת מההקלות הבלתי נסבלות שהאקדמיה התירה לישראלי העצלן, שממילא שרבבן ללשונו.(כן, המשפט מסורבל וטועון פישוט אבל אין לי כח לפשטו) משהו בסוג של ‘מוטב יהיו שוגגים…’
    איי, איי, איי, לשון הקודש גזה ונעלמת, ואנו? אנה (עזה…) אנו באים?

  15. איש,
    נשמע שאתה בטח מבין בתדמית הרבה יותר מ’מעצבי העטיפה’ הנהדרת הזו, האומנם?

    – על עטיפה כזו יושבים מומחים ממדרגה ראשונה, ואני מאמין שלחברה כזו היה את הכסף והשכל לשכור מומחי תדמית ברמה הגבוהה ביותר, סמוך עליהם שהם ידעו מה שהם עושים.
    – כנראה מה שכתבת זו הבחנה אישית שלך על המוצר, שגם לגבי זה, קשה לי להאמין שכשראית את המוצר בסופר אמרת אוי איזה גועל.

    – אישית, נהנתי חבל”ז מהצבע העז הלא סטנדרטי והמדהים הזה…

    ישראלי,
    באמת כל מודעה שתכיל מילה עיזים, עופות, פרות, תגעל?
    מעניין כשאתה רואה דג או עוף קפוא, אתה בורח מהסופר מרוב גועל? כשאתה מכין חביתה אתה גם נגעל?
    (אולי אתה צמחוני בכלל? בדוק ת’עניין)

  16. וואלה, אחד, ממש נותן אחת ואחת…
    מקפיד לענות אחד על אחד!
    נ.ב.
    איך התנאים במימד?

  17. אני לא עובד במימד.
    מה שכן, אני עובד בממ”ד. (-:

  18. אחד
    אתה עובד בממ”ד- ממלכתי דתי?
    או בממ”ד- “אוף ,למה אותי דפקו בחדר החנוק הזה”?
    (-:

  19. אני דווקא אהבתי מאד פרסום זה מכל הבטיו.

    זה אומר שאני ילד מוגבל?

    😛

  20. אחד: איש,נשמע שאתה בטח מבין בתדמית הרבה יותר מ’מעצבי העטיפה’ הנהדרת הזו, האומנם?- על עטיפה כזו יושבים מומחים ממדרגה ראשונה, ואני מאמין שלחברה כזו היה את הכסף והשכל לשכור מומחי תדמית ברמה הגבוהה ביותר, סמוך עליהם שהם ידעו מה שהם עושים.- כנראה מה שכתבת זו הבחנה אישית שלך על המוצר, שגם לגבי זה, קשה לי להאמין שכשראית את המוצר בסופר אמרת אוי איזה גועל. – אישית, נהנתי חבל”ז מהצבע העז הלא סטנדרטי והמדהים הזה…

    כמי שעובד בפרסום אני יודע שבתחום הזה אין מוסכמות ברורות. אפשר להבחין בזה בעיקר בפרזנטציות ללקוח חדש. לא מה שיציע להם משרד פלוני, יציע משרד פלמוני. אם צוות אחד יחשוב שכדאי לקחת צבע שחור ואדום עוצמתי, משנהו יחליט שדווקא סגול וורוד ימשוך הרבה יותר סקרנות.

    אז אם כל הכבוד ל’מומחים מהשורה הראשונה’, אני נחוש בדעתי שהמודעה היא אורגנית ודיאטטית. רוצה ללכת על זה לקבוצות מיקוד?

  21. הכשר הכשר…

    ההכשר של אגו”י מהודר מאד, בפרט במוצרי חלב. כל היתר- ענין של פוליטיקה.

    ולא אמרתי כלום.

  22. איש קטן: אני דווקא אהבתי מאד פרסום זה מכל הבטיו.זה אומר שאני ילד מוגבל?

    אף פעם אל תסיים ככה פסקה,תמיד למישהו יתחשק לענות לך בצורה חיובית.

  23. אם יורשה לי לתרום את נקודת מבטי לפולמוס שהתעורר בעניין העיצוב הדיאטטי/אורגני

    אני חושב ש“איש” בהחלט מעלה נקודה נכונה. הצבע, והמיתוג בהחלט מושכים לכיוון ה”טבעי, טרי מהשדה, אורגני ואפילו דיאטטי”.

    “אחד” לעומת זאת לוקח את זה באופן אישי, ונפגע בשם משרד הפרסום וממהר לגונן עליו מתוך הנחה שמשרד הפרסום בהכרח בחר בעיצוב האפקטיבי ביותר עבור המוצר.
    הנחה זו נכונה באופן חלקי בלבד. בהחלט יכול להיות שמישהו שם קיבל החלטה לא נכונה ובחר במבעים שאכן מדברים לקהל הצמחוני/טבעני ופחות מדברים אל בלוטות הטעם של הצופה הממוצע.

    בסופו של דבר, חייבים לתת קומפלימנט על הפרינט היפה, נעים לעין ובעל גימור מקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן