מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
הפעם החרדים תגובת החרדים הייתה מהירה ועיתונאים הבינו שהם נפלו בפח. ועדיין, התעלול היחצני עבד מעולה
DARDASIM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קשה להחליט האם התעלול היחצני של “הדרדסית המצונזרת” נחל הצלחה גדולה או כישלון חרוץ. מצד אחד, הסיפור קיבל כיסוי תקשורתי הולם ומאות אלפים נחשפו לפרסום של הסרט החדש, ומאידך, הציבור הבין שלא מחמת החרדים הקיצוניים צונזרה הדרדסית הצנועה אלא בעקבות גחמה “פרובוקטיבית” של יחצני הסרט.

מיד לאחר פרסום הידיעה על ההדרה החשוכה בבני ברק, ישראל כהן צייץ בטוויטר: “הבורות. לא יאומן איך התקשורת הכללית נפלה בספין היח”צ של יוצרי הסרט. חרדים לא הולכים לקולנוע ולא מתעניינים בדרדסים וודאי לא מתרגזים מדרדסית”.

בין הצלחה לכישלון: למרות הביקורות, ספין "הדרדסית המצונזרת" עבד מעולה 1

גם בניהו יום טוב, יועץ תקשורת חרדי, סיפק קול מחאה גדולה. הפוסט שפרסם בפייסבוק קיבל במה כאן בפאשקעוויל [ניתן לקרוא כאן >> “הוכחתם לעולם שאין לכם מה למכור חוץ מפרובוקציה, שיסוי ושנאה”] ועיתונאים רבים יצרו קשר על מנת לקבל את תגובתו לסיפור.

בסוף השבוע שעבר, המאייר של העיתון לאנשים חושבים פרסם קריקטורה בנושא – ויצא פיתה.

בין הצלחה לכישלון: למרות הביקורות, ספין "הדרדסית המצונזרת" עבד מעולה 2

בעקבות פרסום הידיעה הכוזבת בעיתונות – בארץ ובחו”ל – עיתונאים הגונים פרסמו כתבות אובייקטיביות לאחר שבדקו את הנושא, כדי להעמיד את יוצרי הספין על מקומם. בעמוד הפייסבוק של “הצינור” נכתב:

“רוב השנה אנחנו תוקפים חרדים על הדרת נשים אבל כשמישהו אולי מנסה לתפוס על זה טרמפ בצורה מכוערת ולהשמיץ מגזר שלם – זה הזמן שלנו להיות ישרים עם עצמנו. האם ההדרה של דרדסית מבני ברק שזכתה לסיקור עולמי – היא בעצם תעלול יחצ”ני?”.

מוזמנים לצפות בכתבה המלאה:

גם יאיר אטינגר מעיתון “הארץ” ביקש לעשות צדק עם החרדים. תחת הכותרת “טריק הדרדסית: היחצ”נים לא השקיעו אפילו בפרובוקציה” הסביר: “פרסומאים בונים על השנאה כלפי החברה החרדית כדי לייצר באזז שלילי. הפעם הם ויתרו על ה”גוועלד”, שספק אם דמותה החסודה של הדרדסית היתה מעוררת ממילא, ודילגו ישר להודעה לעיתונות”.

בשורה התחתונה, הסרט החדש קיבל חשיפה תקשורתית אדירה. רק חלק מהקהל שנחשף לפרובוקציה הבין כי מדובר בתעלול יחצני, וזה לא ממש הפריע לו. וואלה, שיחקו אותה. החרדים לא יחרימו את הדרדסית כתוצאה מהקמפיין שהשחיר את פניהם כי הם בכל מקרה לא הולכים לקולנוע והחילונים לא יחרימו את הדרדסית בגלל שהיחצן “עשה סיבוב” על החרדים.

במקרה הטוב הסרט יקבל ביקורות חיוביות והמוני ילדים ימלאו את אולמות הקולנוע בחופשת הפסח ובמקרה הגרוע הסרט יקבל ביקורת קטלנית והמוני ילדים ימלאו בכל זאת את אולמות הקולנוע בחופשת הפסח.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן