גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
החל משבוע זה, המקומון האשדודי מבית ‘מרכז העניינים’ יצורף לתוך הגיליון הארצי ויופקד ב-7,000 תיבות דואר בשכונות החרדיות בעיר
‏‏MERKAZ INYANIM ASHDOD (6)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

‘מרכז העניינים’ – החינמון הנפוץ במגזר החרדי – מעמיק את אחיזתו בערים החרדיות, מרחיב את תפוצתו ומשיק היום מקומון חדש: ‘מרכז העניינים – אשדוד’. החל משבוע זה, המקומון האשדודי מבית ‘מרכז העניינים’ יצורף לתוך הגיליון הארצי ויופקד ב-7,000 תיבות דואר בשכונות החרדיות בעיר.

הכירו את המקומון החדש: 'מרכז העניינים - אשדוד' 1

הגיליון הראשון מתאפיין בעיצוב שונה ממה שהכרנו עד כה, יותר צעיר וחדשני, וכולל ידיעות מקומיות, קופונים ייחודיים, מדור ‘כרטיס ביקור’, עמוד ‘ציוצים’, מדור תמונות ‘קהילות הקודש’, תשבצים ולוח מקומי.

עמוד השער של הגיליון הראשון מציג ‘מדגם שבועי’ שנערך באמצעות מכון המחקר ‘חשיפה’, והפעם, האם המפלגות החרדיות צריכות להתמודד בבחירות המוניציפאליות ביחד או לחוד. 69% ממשיבי הסקר סבורים שעליהן להתמודד ביחד.

עורך העיתון העניק פרשנות מעניינת לתוצאות המדגם: “אשדוד היא אחת הערים המסמלת ביותר את החיים המשותפים של כל רבדי הציבור החרדי; חסידים לחצרותיהם, ספרדים לעדותיהם וליטאים לענפיהם. כמעט 70% הרוצים לראות את הציבור החרדי מתמודד יחד, זהו נתון המשליך אל מחוץ לגבולות העיר, ומשליך על ההיבט הארצי. יחסי הכוחות הפנימיים באשדוד, משקפים, פחות או יותר, את יחסי הכוחות במחנה החרדי הכלל ארצי, והתוצאות באשדוד, יכולות להוות מודל לחרדים בכלל. על פי המדגם, אם זה היה תלוי בתושבי אשדוד, יתכן שלא רק ה’שלום הספרדי’ היה יוצא אל הפועל, אלא היתה נוצרת אחדות כללית לקראת כל התמודדות פוליטית”.

נראה שהבחירות הצפויות להתקיים בעוד פחות משנה עושות רק טוב לענף העיתונות וזו רק סנונית ראשונה לקראת סיקור מוניציפאלי נרחב שנקבל בחודשים הקרובים מכל החזיתות.

יצחק נחשוני, העורך הראשי של ‘מרכז העניינים’, אמר ל’פאשקעוויל’ כי המקומון החדש אינו דומה לעיתונים הגדולים של הרשת, לא בכותרות ולא בעיצוב, והוא מקבל בידול מיוחד כמקומון נישתי שיספק מענה אלטרנטיבי – אישי, מקיף ומקצועי – לעיתונות החרדית בעיר אשדוד.

“זוהי רק סנונית ראשונה לקראת מהלכים גדולים שאנו מתכננים לבצע בחודשים הקרובים”, אומר נחשוני, “עוד מוקדם לחשוף את כל הקלפים, אבל נכונו לנו – ולקוראים הנאמנים – הפתעות רבות בדרך”.

וגם: מנכ”ל חדש בעיתון

ל’פאשקעוויל’ נודע , כי חנוך רפופורט, ששימש בשנים האחרונות כמנהל שיווק ופרויקטים מיוחדים של חברת אקספון 018 ומילא תפקידים ניהוליים נוספים, הצטרף לרשת ‘מרכז העניינים’ והחל לשמש כמנכ”ל העיתון. גדליה שפירא, מצידו, התפנה לניהול פרויקטים חדשים בקבוצה.

חנוך, בהצלחה! רק נכנסת וכבר התחלת להרחיב את העיתון?

“תודה רבה, כפי שאתה רואה, בתקופה האחרונה אנחנו נמצאים בעשייה מתמדת של פרויקטים ופעילויות חדשות, החל מההגרלה הגדולה של צילומי תיבות הדואר עם עיתוני ‘מרכז העניינים’ ובהמשך עם הסיפור הפופולרי שסוחף את כל ילדי המגזר החרדי ‘רפאל וחנני’ שמופיע כקומיקס לילדים ומשלב בתוכו שת”פ עם אלבומי מדבקות ‘הצלה 2’.

“כמובן שחלק מהתוכניות נרקמו עוד לפני כניסתי לתפקיד, ואני שמח לקחת חלק ולדאוג שהכל יתבצע על הצד הטוב ביותר ולהצעיד את העיתון קדימה בהמשך התוכניות שאנו מתעתדים לשנת 2018”.

מהו הצעד הבא שלכם?

“המקומון החדש באשדוד הוא רק סנונית ראשונה לקראת מהלכים גדולים ומאתגרים שאנו עומדים בפניהם”, אומר רפופורט, “אני מקווה שבסייעתא דשמיא נצלח את כל האתגרים ונמשיך להוביל בענף העיתונות – הן בחשיפה האדירה, הן בתפוצה הטובה ביותר והן בתמורה המצוינת שאנו מעניקים לקוראינו וללקוחותינו”.

הכירו את המקומון החדש: 'מרכז העניינים - אשדוד' 2

הכירו את המקומון החדש: 'מרכז העניינים - אשדוד' 3

הכירו את המקומון החדש: 'מרכז העניינים - אשדוד' 4

הכירו את המקומון החדש: 'מרכז העניינים - אשדוד' 5

הכירו את המקומון החדש: 'מרכז העניינים - אשדוד' 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן