גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
עשרות אלפי קוראים נהנו מהציור ‘בהסתרה’ במדור החדש. מאות מהם שלחו מכתבים ובהם פתרונות לשאלות
MEDIAX
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאות קוראים שיגרו במהלך השבוע האחרון פתרונות לציור שפרסמנו בשבוע שעבר. עשרות אלפי קוראים, מכל רחבי הארץ, הצליחו למצוא את המותגים שהסתתרו בציור ומאות השיבו לשאלות שהצגנו. רוצים לדעת מה הפתרון למדור הקודם? להלן רשימת המותגים ותשובות לשלוש השאלות.

המותגים: אקסוס (תווית בחליפה שהחתן מודד, ועל התג שעונד המוכר), בורסלינו (קופסאות כובעים מעל הארון), חברת החשמל (דף חשמל תלוי בצד הארון), רשת הכוללים אחוות תורה לחרדים עובדים (דף תזכורת לאירוע על הקיר), אלקטרה (מזגן), מרכז העניינים (מודעת מבצע על הדלפק), כתר (לוגו על הסולם), פנסוניק (קופסה בפח האשפה), דל (מסך מחשב), עלית (חטיף ביד המוכר ליד הדלפק), נביעות (בקבוק מים אישי לצד המוכר).

תשובות לשאלות: הסולם מפלסטיק (כתר). אין צורך בכשרות מהודרת למזגן (אפילו לדעת המחמירים) משום שהחנות סגורה בשבת. אחד מעובדי החנות קובע עתים לתורה כיוון שהוזמן לאירוע ההוקרה שנערך ללומדי רשת “אחוות תורה”.

בציור השבוע מסתתרים שמונה מותגים. חפשו אותם. וגם: מהו שם משפחתו של האדם הקורא בעיתון? באיזה אזור בארץ ממוקם הבניין? ואיזה עיתון הוא היחיד שנכנס לכל תיבות הדואר במגזר החרדי?

זיהיתם את כל המותגים? יודעים את התשובות לשאלות? שלחו לנו את רשימת המותגים ותשובות לשאלות בפקס או במייל, ואולי תזכו בפרס.

הזוכה המאושר שזיהה את כל המותגים והצליח לפתור את השאלות: ש. אורצל (אשדוד). ברכות! אולי אתם תזכו השבוע? מהרו לשלוח את תשובותיכם!

הצלחה מסחררת למדור 'מדיה' החדש של 'מרכז העניינים' בשיתוף פאשקעוויל 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן