מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
ferster_inyanim
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מתחילים שנה עם בשורה חדשה: פרסטר עוזבים את גל-אורן [קליקי]. דיווחנו כאן על קבלת התקציב, התלהבנו מהמהלך של “איפה הכובע?” ושברנו ת’ראש בניסיון להבין איך זה שהתקציב של פרסטר אצל גל-אורן, וברחוב מתפרסמות מודעות עם קרדיט לתוצאות אפקטיביות. ידיעה מרכזית פיארה את מדור הפרסום של מרכז העניינים והכותרת דיווחה, עיניכם הרואות, על התקציב של פרסטר, שבניגוד לשמועות, נשאר בגל-אורן. כותב השורות, בתמימותו, האמין לר’ איצ’ה מאייר ופרסם את דבריו כלשונו.

מה עכשיו? התקציב הופקד בידי נחום ברנשטיין מפרסום בר, בשיתוף עם פרסום גיל שמתמחה בפעילויות קד”מ מגוונות. הם יוצאים לדרך יד ביד עם איצ’ה מאייר.

ferster_inyanim

ferster

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. “שנה טובה/ אגוט יאהר/ פתקא טבא/ גמר חתימה טובה”

    הוא ניסה לצאת ידי חובת כולם, ויצא די משונה. בשביל זה עוברים משרד?

  2. אבל היות והרעש [בעיקר באשכול והכתבה בבחדרי] יצא מכל פרופורציה חשוב להעמיד
    דברים על דיוקם,
    למען האמת לסיפור של המבשר אין כל קשר. מדובר בקמפיין [שת”פ] של אגד, אחד מיני רבים. אנחנו עושים 3-5 מבצעים כאלו כל שנה כבר כמה שנים. המבצעים האלו תמיד אמיתיים
    ללקוחות במובן שהמבנה מאד ברור, זה קמפיין של אגד.מודעות של אגד. אגד משלם את
    כל הקמפיין [כמו שנהוג בהרבה מבצעי שת”פ] והחברה המשתתפת מעמידה הטבה משמעותית ואמיתית ביותר עבור שווי החשיפה שאגד מממן.
    בד”כ מדובר בקמפיינים מאד כדאיים למשת”פ מבחינה מסחרית, לאגד מבחינה תדמיתית והכי חשוב, ללקוח באמצע.
    זה כל הסיפור. אגד התחייבה ל”שווי חשיפה” ונתנה. [גם בהמבשר ובחדרי..]. לפרסטר כמו לכל משת”פ אחר אין שיקול דעת איפה אגד תפרסם אלא אם הותנה אחרת מראש
    בהסכם השת”פ.

    הסיבה האמתית לכך שנפרדנו הרבה יותר פשוטה מכל תיאוריות הקונספירציה ששמעתי וקראתי. הסיבה היא פער בין תרבויות. חוסר התאמה. את פרסטר מנהיג איש יקר. יהודי מיוחד וחם שעושה הרבה חסד.
    פרסטר זה עולם.
    גם גל אורן BSD זה עולם.
    ולא כולם מתאימים לכולם.
    אני כותב את זה כי בערב יום כיפור קשה לי עם כל המניפולציות הפוליטיות שמייד נקשרות לסיפור הקטן והלא חשוב הזה [בינינו פרסטר לא לקוח אפילו בינוני בגודלו ביחס לתעשייה].
    זה מייד נהיה המודיע / המבשר או ליצמן / פרוש או צדיק / רשע
    וזה לא כך!
    זה פשוט.
    ניסינו.
    לא הצלחנו לחולל את התהליך שלשמו באנו,
    אז נפרדנו. בשלום ובדרך ארץ.
    אני לא מנסה לייפות כלום ולא לטייח וההשתפכות שלי פה עכשיו היא רק בגלל שיש מספיק זבל אמיתי לריב עליו. לא צריך סתם להמציא כותרות.
    בהצלחה לנחום ובהצלחה לאיצ’ה.
    אנחנו בגל אורן BSD מחכים למהפיכה שחייבת לקרות לדעתנו בשוק הכובעים..

    גמרח”ט.

  3. הכותרת למעלה נפלה והיא: “לא ידעתי שזה ככ מעניין..”

  4. מאיר

    אבל את האמת.

    נכון שהתגובה “הכל היה שווה כדי להכיר את ר’ איצ’ה מאייר פרסטר” זו ציניות מזוקקת???

  5. אם הוא עבר ל”פרסום גיל” חייבים לומר שהתקציב בקיצוץ רצחני ולכן גל ויתרו עליו.
    לא המבשר ולא נעלים אם ידו של ליצמן היתה מעורבת התקציב היה עובר לטריו.
    ולא למשרד שתזכרו מה אני אומר לכם הוא לא סוגר שם חצי שנה והוא מתעופף.

  6. תנו כבוד (ויש כבוד . . .) למאיר גל שמגיב ברמה ובחדות מבלי להססתר
    זהו סגנון שלצערינו ממש לא מקובל במחוזותינו .

  7. כל הסיפור הזה מופרך מיסודו. הרי “פרסום גיל” אינו אלא משרד הפקת קד”מ וביצוע של מבצעי שיווק עבור משרדי הפרסום. במשך מספר שנים מנסה אדון גלפרין (במאמר המוסגר: איש יקר ואפילו ידיד אישי..) להיקרא משרד פרסום, אך זה לא קורה.
    ישנם כמה וכמה “משרדי פרסום” שכאלה בינותינו והם אינם אלא מעסיקים גרפיקאים ברמה נמוכה מאד ומבצעים בעיקר עבודות למקומונים וללקוחות קטנים ומזדמנים.

    לפרסטר אין מה לחפש אצל גיל. אני לא מאמין למהלך הזה וחושב שיש כאן משהו מתחת לקרקע שעדיין לא ראינו. יתירה מזאת, כל מי שמכיר את העבודות של גיל יודע שהביצוע פה הוא הרבה מעל לרמה שלהם…

    אישית, פרגון לגיל, אך אני לא מאמין שזה ימשיך.

    אדוור..

  8. נטע, התשובה היא לא.
    למדתי ממנו המון.
    יש לפעמים שצריך לעשות הפרדה בחיים
    בין לקוח / משרד פרסום לבין האנשים.

    אנחנו מאמינים שענף הכובעים תקוע כבר כמה שנים ומתעסק בעיקר בתגובות אחד לשני ובמבצעי הנחות. זה מצב שקורא לאחד השחקנים בתחום לקחת הובלה ולייצר פריצת דרך.
    צריך לזה ס”ד והרבה התאמה, על הסגנון והדרך להגיע לשם.
    כשהבנו במשותף שהפער גדול מידי, נפרדנו.

    זה הכל.

  9. מכיוון שאני מכיר את נחום ברנשטיין היטב אני יודע שהוא עבד קשה על קבלת התיק של פרסטר תוך ניצול הקשר שלו כמדביק פשקווילים של פרסטר ועוד לקוחות.
    את המודעות ביצע הגרפיקאי המוכשר בטירוף של גיל הפצות ולדעתי זה לא נופל מהרמה של משרדים גדולים ומובילים.
    לא מבין למה מאיר גל לא עשה שיעורי בית לפני שלקח את התיק של פרסטר כי כאחד שקצת מכיר את הנפשות הפועלות אני יודע שגם פרסום חן שעבד איתם בעבר וגם פרסום תוצאות אפקטיביות סבלו קשות מהם ומשגיונותיהם.

  10. בא לברך ויצא מקלל
    “נחום ברנשטיין . . . כמדביק פשקווילים של פרסטר ועוד לקוחות”
    “הגרפיקאי המוכשר בטירוף של גיל הפצות”

    איזה כשרון של מודעה . נו באמת.

  11. רני כנראה באמת את/ה לא מכיר את נחום ברנשטיין היטב, נחום ברנשטיין כבר למעלה מ6 שנים מעביר את כל עבודת הדבקות מודעות לפרסום גיל , כך שמדביק פשקוילים כבר שנים רבות הוא לא, פרסום גיל בשלש שנים האחרונות עוסק גם בשרותי עיצוב וקופיריטינג נחום משרדו קיים למעלה מעשור הוא עוסק בכל תחומי הפרסום והשיווק ובקשריו הענפים הוא נוגס במשרדים הגדולים, עיין ערך JHK תקשורת שעבדו עם פרסום חן וכיום עובדים איתו ופרסום גיל , עיין ערך מיצובישי שעבדו עם פרסום מימד ומי שקיבל את התקציב זה נחום ברנשטיין שנעזר בחבריו משכבר הימים תוצאות אפקטיביות לצורך הכנת הקמפיין כולו. וכיום הוא קיבל את תקציב הפרסום של פרסטר , שוב בזכות קשריו, (ניהל את מלחמות פרסטר ברוןעבור תוצאות) וכמובן לא שוכח את החברים ונעזר בשרותי פרסום גיל…
    אני מציע לך אולי לומר למר נחום שיעלה לפה ויגיב על העניין למרות שלא נראה לי שיש לו זמן לדברים הללו

  12. קודם כל, מאיר היקר, אחלה תגובה.
    לעצם העניין, מטבע הדברים לקוחות נפרדים ממשרדים ממגוון רחב של סיבות. אתה לא באמת חייב פה משהו למישהו, כך שגם אם לא היית מסביר, הייתי יוצא בסדר..
    ואגב, פרסטר לדעתי קצת שוגה בכך שהוא עוזב את הליגה של הגדולים ועובר לליגה הארצית.
    כאילו, מה הוא מנסה לעשות בדיוק? להתחרות בחנות החדשה של אביב?
    במקום לנצל את הכח שלו, להיות מוביל שוק, להיות חדשני ולפרוץ דרך שאחריו ילכו בה רבים, הוא דורך במקום? וכידוע, אתה אף פעם לא דורך.
    או שאתה מתקדם או שאתה נסוג….
    וד”ל..

  13. אושי אושי. מילא פרסטר מילא JHK ,עסקים שהם ברמה של גאולה גם בדרך כלל קונים לבד מדיה הם באמת מסתובבים בין פרסום גיל לתוצאות וכ”ו
    מאיר גל לא מתעסק עם קטנים תקציב שהוא פחות ממאתים אלף דולר שנתי הוא שולח ישר לגיל.. ועם כל הכבוד לקשרים יש גם משו מעבר והמעבר הזה לא מסתובב בקטנים הבנת?

  14. אדוורטייזינג: כל הסיפור הזה מופרך מיסודו. הרי “פרסום גיל” אינו אלא משרד הפקת קד”מ וביצוע של מבצעי שיווק עבור משרדי הפרסום. במשך מספר שנים מנסה אדון גלפרין (במאמר המוסגר: איש יקר ואפילו ידיד אישי..) להיקרא משרד פרסום, אך זה לא קורה.ישנם כמה וכמה “משרדי פרסום” שכאלה בינותינו והם אינם אלא מעסיקים גרפיקאים ברמה נמוכה מאד ומבצעים בעיקר עבודות למקומונים וללקוחות קטנים ומזדמנים.לפרסטר אין מה לחפש אצל גיל. אני לא מאמין למהלך הזה וחושב שיש כאן משהו מתחת לקרקע שעדיין לא ראינו. יתירה מזאת, כל מי שמכיר את העבודות של גיל יודע שהביצוע פה הוא הרבה מעל לרמה שלהם…אישית, פרגון לגיל, אך אני לא מאמין שזה ימשיך.אדוור..

    מצטרף..
    בלי לזלזל, אבל ממתי “גיל” זה פרסום, פעם ראיתם מודעות שלהם שנראים יותר טוב ממודעות של מקומון?
    להדביק ולהפיץ מודעות עדיין לא עשה אף אחד משרד פרסום, ואם כן, התנצלותי מראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן