מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
10
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

להלן כותרת הכתבה ששודרה במהדורה המרכזית של חדשות 10 לפני מספר ימים:
אחרי חקירת טופז: החוקר בפרשת טופז קיבל מינוי לשלושה חודשים במכון כושר מבן זוגה של מרגלית

10

תמלול הכתבה:
יעקב אילון: “מדוע חוקר פרשת טופז, הפקד קובי גטניו, קיבל מתנה מבן זוגה של שירה מרגלית שהוכתה על ידי שליחיו של טופז. כתבתנו שלי טפיירו, במה מדובר?”
שלי טפיירו: “ובכן, מתברר שהפקד שטיפל בחקירה של דודו טופז קיבל מתנה מלא אחר מאשר אילן שילוח, בן זוגה של שירה מרגלית, אחת מקורבנות התקיפה. מדובר במינוי חינם לשלושה חודשים, מינוי בשווי של כמה מאות שקלים, למכון הכושר הגראג’ בבניין שבבעלותו של שילוח.
“צריך לזכור שלכל עובד ציבור, על אחת כמה וכמה לאיש משטרה, אסור לקבל מתנות, לא כל שכן מאנשים שקשורים למקרים שבהם הוא חוקר או מעורב. יתרה מזאת, בעת קבלת המתנה עמד השוטר להעיד כעד מרכזי בפרשת טופז”.

תגובות:
משטרת מחוז תל אביב:הקצין לא קיבל מנוי חינם. מדובר בקצין מוערך שהישגיו רבים”.
תגובת אילן שילוח:אכן המלצתי למנהל מכון הכושר לתת לשוטר תקופת התנסות דומה לזו שמקבלים לקוחות חדשים אחרים. לא מדובר בשוחד או במתן הטבה אלא בהכרת תודה פשוטה“.
מנכ”ל מכון הכושר: “קובי גטניו (השוטר) קיבל, כמו כל מנוי אחר, תקופת ניסיון שבסיומה מחליט המנוי אם ברצונו להיות קבוע. גטניו לא קיבל מתנה”.

אורך הכתבה: 01:29 דקות.

עוד לא התחלתי לכתוב, וזה כבר נהיה ארוך, והמסקנות העולות מן התמלול ברורות, ואפשר להתחיל למחוא כפיים.
בעיקר לאילן שילוח.
אין זה סוד כי אחוזים ניכרים מתוך הכתבות שמשודרות במהלך המהדורה המרכזית מושתלות על ידי משרדי פרסום, מתפרסמות בעקבות יחצנים טובים ובעזרת מותגים שיודעים לעשות מניפולציה תקשורתית מעולה מסיפורים שעומדים על סדר היום, אפילו הבנאליים שביניהם. הם אפילו מצליחים לגרום לאנשי התקשורת לאיית את שמם נכון, גם כשמעורבים בפרשיות שחיתות, כביכול.
כמובן שכביכול.
למרות שאנחנו יודעים, לא תמיד שמים לב. המקצוענים ממשיכים להאכיל אותנו בדיות והזיות עם עטיפה של סיפורים צהובים ו/או שערורייתיים, שהם בעצם כלום.
התערבתי עם אחד מחבריי, שהכתבה הזו שאנחנו רואים עכשיו, נרקחה באחד המשרדים הממוזגים של מקאן כמעט בלי מאמץ.
אפילו לא אילן שילוח בעצמו.
סתם מישהו ממחלקת יחסי ציבור.
אותו חבר התעקש לקבוע שאני חי בסרט עצוב וכי הענף אותו אני מסקר מכניס אותי להזיות מפחידות. “אם כך, לא תוכל להאמין בשום דבר. על כל הכתבות אפשר להפריח קונספירציות כאלו”, יש בכלל מקום לדיאלוג? מבחינתו אלו חדשות וזהו.

היום הוא חבר שלי. פעם הוא היה יחצן. אתם מאמינים?
גם אני כבר לא מאמין לאף אחד.

שורה תחתונה במקום כותרת ראשית: “כך הצליח אילן שילוח לפרסם את מכון הכושר שבבעלותו במהדורה המרכזית של ערוץ 10, בלי לשלם אגורה”

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. לא יאומן,
    מה שהתקשורת מאכילה אותנו אנחנו בולעים בתמימות ונאיביות.

  2. חחח סוד הידוע לכולם…
    אבל האתיקה העיתונאית היא בעיה יותר רצינית אצלנו… (מידיעה ברורה)

  3. נורית דאבוש בבקשה לחקור:

    פרסומת סמויה בתוך ידיעה חדשותית אסורה על ידי תקנון הרשות השניה.

    אילן שילוח שלמכון הכושר שלו נעשתה הפרסומת, הוא חתנו של אבי ניר מנכ”ל קשת.

    יפה שגם בערוץ 10 יש לו קשרים… די לשחיתות!

  4. אין חדש תחת השמש..
    יפה שהפעם הצלחת לשים לב, מה שאומר שעבודת היח”צ לא נעשתה כראוי, אם היא הייתה טובה מספיק, אפי’ לא היית שם לב לזה.

  5. אצל החילונים זה לא כמו אצלינו אני בטוח שאילן שילוח לא רצה שזה יתפרסם בסוף היום זה כתם עליו ועל אישתו שמה לעשות היא מנהלת את “רשת” שכידוע נמצא בערוץ המתחרה. אז יאללה לפרנויה הבאה

  6. אכן כן, “עלמא דשיקרא” אבל לפחות מניב תשואה…

  7. מאת פרסומאי מתחיל :
    ח’ במרחשון ה’תש”ע (26/10/09) בשעה 10:53
    אין חדש תחת השמש..

    אפרופו יח”צ…

  8. יש פה איזה שהוא צנזורה?
    מה זה קשור לפירסום החרדי, שהבלוג הזה אמור לכסות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן