סיפרתי לכם כאן, על חברת ‘עיצוב בצבע’, אדריכלות בצבעים. מי שלא הגיע לערב ההשקה, הפסיד תצוגה מרהיבה של עיצובים, גבינות צרפתיות מעולות, סושי וכל זה… קבלו “טעימה” מהאווירה במקום. הייתי, נדלקתי!
(צילומים: יגאל הררי)
סיפרתי לכם כאן, על חברת ‘עיצוב בצבע’, אדריכלות בצבעים. מי שלא הגיע לערב ההשקה, הפסיד תצוגה מרהיבה של עיצובים, גבינות צרפתיות מעולות, סושי וכל זה… קבלו “טעימה” מהאווירה במקום. הייתי, נדלקתי!
(צילומים: יגאל הררי)
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
10 תגובות
הסושי ממולא באורז יפני מתקתק ועטוף בדג סלמון סקנדנבי שלא זכיתי לטעום.
הגבינה הצרפתית הירקרקה והמעובשת, שלא לומר מעופשת, שנאכלה בגרגרנות רבה יחד עם יין לבן חצי יבש של יקבי יתיר – בציר אוגוסט 98.
נעימות מוצארט וצ’ייקובסקי בשילוב נגיעה קלאסית מודרנית אסייאתית של לאנג לאנג.
נטוורקינג מסעיר של טובי מוחות הבניה והעיצוב על סוגי צבעי אקרליק שונים.
את כל זה הפסדתי גם אני למען מסיבה משפחתית חמימה ומורחבת על סופגניות ביתיות ומאפים טריים מבית אמא. אוי – אין כמו בבית.
איפה חני שצריך אותה.
תסבירו לי רק מה זה קשור ל – UPS….?
למה אותו לוגו (OK רק כמעט)
זה בדיוק מה שעלה לי בראש כשראיתי את הלוגו
http://www.collegeboxes.com/cb-com/layout/Images/partners/ups-logo.jpg
אה?
בית של בריאות
כשאתה אומר בית של בריאות אתה מתכוון לגבינה הצרפתית המעובשת, או לסופניות והמאפים הטריים?
כי את האקשן האמיתי בבית של גבינות תנובה אתם משתדלים בעקביות להחמיץ
במילה אחת: נובוריש.
בשתי מילים: הרבה הצלחה.
אני בתור מכבי מבין את עינין המגן של UPS זה משדר עוצמה של צבא רציני ראו למשל את כל הדרגות של החיילים והסמל של ירושלים ועוד ועוד וגם UPS השתמשו בזה מאותה סיבה שהם משדרים עוצמה של חברה שלא תעשה פדיחות
עזבו אתכם מגבינות מעופשות ומלוגואים סחובים
שימו לב לעיצוב המהמםםם ~~~!!!
אני חושב שהסושי נועד בין השאר כדי להחזיק את האנשים ערניים. השיעמום היה גורם להם לטפס על הקירות לכן טוב מאוד שהשכילו להביא את המאכלים הללו