דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
אדריכלים ואורחים מחליפים דעות וצבעים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

סיפרתי לכם כאן, על חברת ‘עיצוב בצבע’, אדריכלות בצבעים. מי שלא הגיע לערב ההשקה, הפסיד תצוגה מרהיבה של עיצובים, גבינות צרפתיות מעולות, סושי וכל זה… קבלו “טעימה” מהאווירה במקום. הייתי, נדלקתי!

תינוקת מתוקה והפרוספקט המושקע
תינוקת מתוקה והפרוספקט המושקע
כל חדר - סגנון עיצוב שונה
כל חדר - סגנון עיצוב שונה
קיר גבס - דמוי אבן (מדהים)
קיר גבס - דמוי אבן (מדהים)
עם חולצה לבנה ותג זיהוי: ישראל עמית
עם חולצה לבנה ותג זיהוי: ישראל עמית

(צילומים: יגאל הררי)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. הסושי ממולא באורז יפני מתקתק ועטוף בדג סלמון סקנדנבי שלא זכיתי לטעום.
    הגבינה הצרפתית הירקרקה והמעובשת, שלא לומר מעופשת, שנאכלה בגרגרנות רבה יחד עם יין לבן חצי יבש של יקבי יתיר – בציר אוגוסט 98.
    נעימות מוצארט וצ’ייקובסקי בשילוב נגיעה קלאסית מודרנית אסייאתית של לאנג לאנג.
    נטוורקינג מסעיר של טובי מוחות הבניה והעיצוב על סוגי צבעי אקרליק שונים.
    את כל זה הפסדתי גם אני למען מסיבה משפחתית חמימה ומורחבת על סופגניות ביתיות ומאפים טריים מבית אמא. אוי – אין כמו בבית.
    איפה חני שצריך אותה.

  2. תסבירו לי רק מה זה קשור ל – UPS….?
    למה אותו לוגו (OK רק כמעט)

  3. כשאתה אומר בית של בריאות אתה מתכוון לגבינה הצרפתית המעובשת, או לסופניות והמאפים הטריים?
    כי את האקשן האמיתי בבית של גבינות תנובה אתם משתדלים בעקביות להחמיץ

  4. דינקיס: הסושי ממולא באורז יפני מתקתק ועטוף בדג סלמון סקנדנבי שלא זכיתי לטעום.הגבינה הצרפתית הירקרקה והמעובשת, שלא לומר מעופשת, שנאכלה בגרגרנות רבה יחד עם יין לבן חצי יבש של יקבי יתיר – בציר אוגוסט 98.נעימות מוצארט וצ’ייקובסקי בשילוב נגיעה קלאסית מודרנית אסייאתית של לאנג לאנג.

    במילה אחת: נובוריש.

    בשתי מילים: הרבה הצלחה.

  5. אני בתור מכבי מבין את עינין המגן של UPS זה משדר עוצמה של צבא רציני ראו למשל את כל הדרגות של החיילים והסמל של ירושלים ועוד ועוד וגם UPS השתמשו בזה מאותה סיבה שהם משדרים עוצמה של חברה שלא תעשה פדיחות

  6. עזבו אתכם מגבינות מעופשות ומלוגואים סחובים
    שימו לב לעיצוב המהמםםם ~~~!!!

  7. אני חושב שהסושי נועד בין השאר כדי להחזיק את האנשים ערניים. השיעמום היה גורם להם לטפס על הקירות לכן טוב מאוד שהשכילו להביא את המאכלים הללו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן