מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
xphone
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

סופסוף רואים מודעה חדשה של אקספון מבית טריו. היא לא מאכזבת, המסר מובן והמגף האיטלקי מצטלם מגניב. ובכל זאת, השורה שאומרת “ללא חילול שבת” מזכירה לי מונחים כמו חומרים משמרים או צבעי מאכל. אילו היה נכתב “חברה שומרת שבת” במקום “ללא חילול שבת”, לא הייתי מתלונן.

xphone

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. כולם מציעים שיחות מוזלות לאיטליה?
    מענין מי זה הכולם הזה?

    וחו”מ חוצניק:
    היא לא מאכזבת?
    המגף האיטלקי מצטלם מגניב?

    לא יודע נראה שלא היה להם באמת מה להשים בתמונה ודחפו את המגף בתוף סופת הטורנדו שתקפה את כל שאר העולם שטבע בגללו.

  2. איך “אחותך” נכנסה ליומונים? המודיע לא צינזר?

  3. כנראה שזה חלק ממהלך של: אחותך, אחיך, אביך, אמך, גיסיך, דודיך, סבתך, סבך, נכדיך, ניניך וכל אשר לך. בקיצר קמפיין שלם… (לא בהכרח בסדר הזה, אתם יודעים שלא ישעמם)
    לגבי הצנוזר, כנראה אמרו להם: תרגיעו, זו רק מודעה אחת בשאר המודעות זה משתנה לגברים, ואולי עוד פעם פעמיים יהיה איזכור לנשים.  (:
     

  4. האומץ מצא חן בעיני, ואני בהחלט מצטרף לתמיהת ‘אחד הרבנים’ על המודיע.
     
    אבל אני בהחלט לא מזדהה עם המשפט “כולם מציעים שיחות לאיטליה”. מי מציע? אם היה ולו מפעיל אחד של שיחות לחו”ל שמציע שיחות בזול לאיטליה, זה היה גימיק, אבל עכשיו זה סתם לא מובן.
     
    והויז’ואל באמת לא עובר מסך (מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק הוא מביע?).

  5. ראיתי את המודעה בהמודיע – וריחמתי על המפרסם.
    צמוד למודעה הופיעה הכתבה על רעידת האדמה בהאיטי עם תמונות צבע מרתקות. למותר לציין שליד כתבה כזו – אף אחד לא בא לו לנהל שיחות לחו”ל או אפילו לחשוב על חו”ל (חוץ מכמה ארגונים ויח”צנים).
    ואו אז נזרתי במודעה שנפל בגורלה להיות במצב דומה.
    הימים הם ימי הפיגוע במגדלי התאומים. כל העיתונים מרוחים בכתבות צבע מרתקות עם זויות פוטוגניות משובחות.
    פרסום גל (אז עדיין עם בני גל. מאיר עוד היה בתיכון, כמדומני) מחזיק את תקציב הפרסום של אל על ומפרסם סדרה של מודעות לקראת עונת הנסיעות של חגי תשרי. במודעה ישנה תמונה של מטוס פונה בפניה רכה שמאלה כשהיא מותירה אחריה שובל עשן חינני.
    לרוע המזל, זוית הפניה של המטוס דומה להפליא לזוית הפניה של המטוס השני הפוגע במגדלים. התמונה המפורסמת של הפגיעה במגדל כאילו הועתקה מהמודעה של גל.
    באחד העיתונים, ואינני זוכר איזה מהם, המודעה הזו הופיעה ליד כתבה על הפיגוע עם התמונה של הפגיעה במגדל השני.
    לא צריך ללמוד פרסום כדי להבין איזה אפקט שלילי יש למודעה כזו. ועל כך כבר חז”לנו ‘טוב לו לא נברא משנברא’.
    וכאן צריך להכניס מושג נוסף לעולם הפרסום. בנוסף לטיימינג של מודעה גם צריכים להיות מודעים ללוקיישן של המודעה. הרי זה לא יהיה חכם להציב מודעה להצטרפות לקבוצת רכישה בבית שמש ליד כתבה המגלה את כל הסודות המלוכלכים של קבוצות הרכישה.
    אמור מעכשיו: באדג’ט, קופי, קריאייטיב, טיימינג ולוקיישן.

  6. באמת התפלאתי פליאה רבה על המבקר בהמודיע שעצם את עיניו.

    לעניננו- טריו מסוגלים ליותר, הרבה יותר.

  7. בבלגיה יש אחיות כנראה..

    רק פה באה”ק אסור..

    לדידו של המבקר..

  8. מסכים עם רובכם ועדיין לא יכול להתעלם מהקפיצה האדירה שהמפרסם עשה מימי ה’באמעס’ המזעזעים.

  9. אחד הרבנים: איך “אחותך” נכנסה ליומונים? המודיע לא צינזר?

    זה בכלל ‘אחותֵך’ (ת’ צרויה), לא ‘אחותךָ’ (ך קמוצה). והמודעה בכלל פונה לנשים..

  10. המילים הקטנות במודעה מאוד חזקות, ואפילו מאד נכונות
    השאלה רק מי מבנינו, או מבין ששת קוראי המ/בשר/ודיע שהתאמץ לקרוא אותם?

    או שאני ינסח את זה אחרת:
    איך גורמים למגזר החרדי שכבר עייף מאותיות קטנות, לקרוא את כ-ל מה שכתבת במודעה, ובד בבד להשאיר מודעה נקייה…

    אולי, אם נכתוב אותיות עוד יותר קטנות מהקטנות, החבר’ה יסכימו להרכיב את משקפיהם?…
    לחכמי השטיבל (נקווה שיהיה) פתרונים….

  11. אקספון כנראה אמרו כך: לא נודדים עם חוסר המזל שלנו? לא נודדים בכלל
    באמעס, נישט אין ערב שאבעס גירעט, אבל המודעה הזו לא מכירתית, לא ממתגת ולא כלום.
    בעצם כן.
    היא עולה כמה זוזים. (לא בשבת, בכפוף לכללי התקנון. ט.א.ח. {מי שיגלה את פיענוח ראשי התיבות יקבל פרס})

  12. כבר כתבתי מספר פעמים שמשהו טוב עובר על “טריו” לאחרונה. שאפו.

  13. ברור שמדובר פה על קהל היעד הנשי,
    אחותך – ת’ בצירה.
    גם הורוד הזה נשי לגמרי.
     בסך הכל נחמד לא יותר כי מסוגלים ליותר, הרבה יותר!

  14. אתם שואלים על המבקר?
    אני שואל הלקוח איך הוא אישר כזו מודעה זוועה.

  15. אם ט.ל.ח. זה טעות לעולם חוזרת
    אז אולי ט.א.ח זה טעות אקספון חוזרת

  16. למה שאני רואה מודעה של טריו אני צריך לשבת על הכסא להתסכל טוב ולהתחיל לחשוב,לחשוב,לחשוב,לחשוב,לחשוב,לחשוב,
    למה אי אפשר לעשות משהוא פשוט יותר וקליל יותר.
    מי דיבר איתנו על איטליה בכלל ? 
    אתם לא רוצים איטליה ושמים באמצע מגף אטלקי מכוער ?
    מה זה הצבע הנקבי הזה . הורוד הזה ?

  17.  

    יצמח:
    למה שאני רואה מודעה של טריו אני צריך לשבת על הכסא להתסכל טוב ולהתחיל לחשוב,לחשוב,לחשוב,לחשוב,לחשוב,לחשוב,
    למה אי אפשר לעשות משהוא פשוט יותר וקליל יותר.
    מי דיבר איתנו על איטליה בכלל ? 
    אתם לא רוצים איטליה ושמים באמצע מגף אטלקי מכוער ?
    מה זה הצבע הנקבי הזה . הורוד הזה ?

    גם לי זה לא היה ברור….
    משהו יואיל בטובו להסביר מה ענינו של המגף האיטלקי בעוד מדובר באחות הבלגית ? חבל שלא שמו איזה שוקולד בלגי…..או בעצם, סליחה, שויצרי.

  18. ט.א.ח.

    טיסה איטליה חחחחח
    טעות איטלקית חוזרת
    טריו איטליה חלום
    טיסה אין חינם
    טעות או חלם

  19. אברום:
    אם ט.ל.ח. זה טעות לעולם חוזרת
    אז אולי ט.א.ח זה טעות אקספון חוזרת

    כיוונת לדעת גדולים

    מפענח נסתרים:
    ט.א.ח.
    טיסה איטליה חחחחח
    טעות איטלקית חוזרת
    טריו איטליה חלום
    טיסה אין חינם
    טעות או חלם

    כיוונת לדעת גדולים ממני…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן