בשביל כוס חלב לא צריך לקנות פרה… אתה זוכר את הקמפיין של טריו עבור אלתר מחשבים לפני חצי שנה\שנה? כאן, במקום לגייר קריאייטיב, החזירו אותו בשאלה. בהצלוחה, אברימי.
בשביל כוס חלב לא צריך לקנות פרה… אתה זוכר את הקמפיין של טריו עבור אלתר מחשבים לפני חצי שנה\שנה? כאן, במקום לגייר קריאייטיב, החזירו אותו בשאלה. בהצלוחה, אברימי.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
9 תגובות
הם..הם..הם..
לא כל כך קשור, אבל אם זה הוא שחזר בשאלה, אז הוא הוריד לגמרי את כל ה”סימונים”…!!
איציק וינברגר כתב:
🙂
תתכופפו אלי, בשקט בשקט, אני עומד לגלות לכם נתון מדהים מדהים. ששש…
מאז שהמפרסם של אלתר מחשבים יצאו עם הקמפיין הזה, כבר הספיקו 49,100 (ארבעים ותשע אלף ומאה) אנשים לגייר (או להחזיר בשאלה – תלוי בזהות הכותב) את הסלוגן המדהים הזה.
לחצו על הקישור המדהים והיווכחו:
אה, יאמרו נא זקני עולם הפרסום החרדי: מה גדול כוחו של סלוגן טוב שיוצא מהלב.
(ובשני מילים: אברומי, התחרפנת?)
1. משומה, מחוסר היכרותי עם נפלאות הפורום, שתי השורות האחרונות יצאו לי כקישור.
2. גם הגוגל נבהל מעצמת הגילוי. פעם הוא מראה 49,100 תוצאות, ופעם על 6,030 בלבד… יאמרו נא זקני הפורום: גם זו לטובה.
משעמם
זה גם טריו?
לפחות תגידו מי אחראי לגיור הזה,
הרב דרוקמן?
דובי מלאך, נסגרת על עצמך?
דני כתב:
שוהדא?