מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
bezeq
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשביל כוס חלב לא צריך לקנות פרה… אתה זוכר את הקמפיין של טריו עבור אלתר מחשבים לפני חצי שנה\שנה? כאן, במקום לגייר קריאייטיב, החזירו אותו בשאלה. בהצלוחה, אברימי.

מוטי שלום, 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. הם..הם..הם..

    לא כל כך קשור, אבל אם זה הוא שחזר בשאלה, אז הוא הוריד לגמרי את כל ה”סימונים”…!!

  2. איציק וינברגר כתב:

    הם..הם..הם..

    לא כל כך קשור, אבל אם זה הוא שחזר בשאלה, אז הוא הוריד לגמרי את כל ה”סימונים”…!!

    🙂

  3. תתכופפו אלי, בשקט בשקט, אני עומד לגלות לכם נתון מדהים מדהים. ששש…

    מאז שהמפרסם של אלתר מחשבים יצאו עם הקמפיין הזה, כבר הספיקו 49,100 (ארבעים ותשע אלף ומאה) אנשים לגייר (או להחזיר בשאלה – תלוי בזהות הכותב) את הסלוגן המדהים הזה.

    לחצו על הקישור המדהים והיווכחו:

    אה, יאמרו נא זקני עולם הפרסום החרדי: מה גדול כוחו של סלוגן טוב שיוצא מהלב.

    (ובשני מילים: אברומי, התחרפנת?)

  4. 1. משומה, מחוסר היכרותי עם נפלאות הפורום, שתי השורות האחרונות יצאו לי כקישור.

    2. גם הגוגל נבהל מעצמת הגילוי. פעם הוא מראה 49,100 תוצאות, ופעם על 6,030 בלבד… יאמרו נא זקני הפורום: גם זו לטובה.

  5. לפחות תגידו מי אחראי לגיור הזה,
    הרב דרוקמן?

  6. דני כתב:

    דובי מלאך, נסגרת על עצמך?

    שוהדא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן