כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
NG 1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רקע: קופת השכונה ‘רב חסד’ פועלת כוועדת הצדקה של תושבי קרית צאנז בנתניה. נפתלי גליק NG מלווה אותם הן בעיצוב והן בפן הקריאייטיבי. לאורך הקמפיין רץ הסלוגן – זה הרבה יותר מ”עניי עירך”, זה השכן שלך!

לא רקע: לקראת פעילות ערבי תה, החליט הנ”ל לחפור בור בטבורה של עיר מול ביהמ”ד המרכזי, שם נמצאים התושבים דבר יום ביומו. לצורך כך הוא גייס את הציירת ר. גרינשטיין – והצליח לסקרן את תושבי הקריה במודעת טיזר “מי יכסה את הבור” – כאשר כולם במתח לקראת המודעה השניה בסדרה: “אתה ואני נכסה את הבור”.

שכן זה יותר מעניי עירך 1

שכן זה יותר מעניי עירך 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. NG הגדול מכולם , כל מה שנפתלי גליק מוציא תחת ידו , עוד יגיע למוזיאונים בעולם.
    עלה והצלח

  2. תותח על. שילוב קטלני של רעיון חזק ואיור קולע. צריך להכיר את המקום כדי להבין עד כמה זה חזק.

  3. האיור משגע, הקופי והביצוע לא התלהבתי (קצת חובבני)

  4. אהבתי, זה הכי טוב מה שיכול להיות בקופרייטינג מעולה.

  5. אולי למי שמכיר את האיזור ואת כל סביבת הפרסום זה חזק,
    אותי זה לא שכנע,
    בסדר יש כאן איור יפה, רעיון נו! נו! לא משהוא, הכותרת כנ”ל,
    ושוב האיור יפה ויפה מאוד,

  6. המלל לא קשור לציור,
    אתה ואני נכסה את הבור???

    איך? עם מנוף??

    יותר מתאים שם משאית ששופכת ערמות של כסף, בעצם, אפ’חד לא רוצה לשפוך כסף.

    רעיון ענק, מלל לא קשור..

  7. אוי ס’איז גוט !!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני במקרה מכיר טוב את המקום –

    ולפי מה שידוע לי זה היה אטרקציה 2 המודעות הללו לתושבי במקום – קמפיין פנימי – עם מסר מובהק.
    תדמיינו שאתם פוגשים את המקום הקרוב אליכם בו אתם פוגשים מידי יום את מכריכם מופיע בציור עם בור.
    כל ילד דיבר מזה

  8. איך זה שכ-ולם שכחו את האמרה ‘אין הבור מתכסה מחוליתו’?—

  9. אוקיי, ומה אומר לי הבור? ומה זה קשור לצדקה?

  10. בור נפער באיזור מגוריך
    חבריך נופלים לשם בזה אחר זה
    בתרומתך אתה מחלץ אותם
    מה לא מובן

  11. קצת רחוק החיבור בין בור, מנוף להוצאת אנשים, לכסות את הבור, ועד שתורם פוטנציאלי יפרד ממטבע הגונה.

    מה שכן, כיום בעידן חברות הצדקה בע”מ, כדי לשרוד חייבים ליצור ענין סביב קופתך הקטנה (שלרוב היא יותר הגונוה ומועילה, ואכמ”ל), הצבור מתחבר לקופה שמרעישה יותר, שמתפרעת יותר, הצבור לא מחלק צדקה לפי שיקול דעת ישר (קרוביך, עניי עירך) אלא לפי רייטינג, ומכאן שהפרסום המצורף הוא מצויין, הוא לא בא למכור אמצעויות תרומה, הוא בא להעמיד את עצמו מול כל אשפי הצדקה, ובגדול.

  12. עצום!

    איזה יופי זה לראות איך אנשים מצליחים לשבור את מעטה הקרח שעל מוחם הקפוא ולהפעיל את מערכת הגלגלים מחדש!

    כל פירסומי הצדקה נכנסו לדרך חד צדדית של איך אמורים לפרסם! (ישועות זוועות וכדו’)
    וכל מערכת הפרסום החרדית נכנסה לנישה של תובנות ישנות וכל אחד מנסה לקחת מודעה ולעשות אותה יותר טובה מהיריב! ולדאבנינו אצלנו זה נקרא קריאטיב!!!!!!!!!!! (עוד שיבוש של מילה באנגלית. הלוואי והיו משאירים אותה ללא שינוי).

    ופה רואים משהו שונה לגמרי רעיון חדש מישהו חשב מחוץ לקופסא!!

    וגם אם יש פדיחות קטנות. מגיע הרבה כפיים!

    בתקווה שנראה עוד ועוד חדשות מסוג זה בכל עולם הפרסום!!

  13. פרסום זה לא רק למשוך תשומת לב, זה גם להעביר דרכו מסר נכון.

    הרבה תשומת לב למסר מתפספס.

  14. אוי סאיז מוראדיג!!!

    תותחי!

    עצום!

    גדוווווול!

    שנון!

    מבריק לגמרי!

    זה ממש לא כמו כל פוסט שנותן לציבור לומר את דברו! זה ממש פוסט מדהים נורא שמיד עם פרסומו מוקלקות מתחתיו רצף תגובות תחת השמות היפים והמפתיעים כל כך: יוסי, דידי, פסח, שלמה, חיים, בני, שמות שהם ושכמותם איכשהו צצים תמיד רק כהודעות מחמיאות עד כדי עילפון ודוחות עד כדי קבס.

    ולאן. ג’י. ייאמר: טיזר מסקרן לבדו – לא אומר בהכרח פרסום טוב. המסר מסובך מדי. המסר גם מבולבל. נראה שהמאייר עוד לא החליט אם רוצים לכסות את הבור או להציל את התקועים שם. ובכלל: כדי לכסות בור חד פעמי צריך הוראת קבע?!

    אחרי כל המחמאות המעלפות – הייתי חייב להגיב. סורי.

  15. או מיי גאש!
    כשבמגביות שוברות קופות עסקינן, זה לא מחוץ לקופסא\קופה אלא מפוצץ קופסא.

    מרענן כמובן, אך כמובן לא ימכור כמו סגולת אימה ביזארית מבורכת במיוחד,
    דוגמת 100 אברכים מוכי יום וחשוכי לילה יתפללו את תפילת “והמלכות תהפך למינוס” בפתח הבנק להצלת המינוס בחשבון, וכדברי ה X שליטא, דשאני מינוס דמשכא, עכלה”ק.

  16. נפתלי גליק עדייך לגאון …..
    חזק ואמץ .
    מה יהיה כשתסיים את הקורס ? {:

  17. כן טוב לא טוב
    אל תשכחו שזה נעשה לקמפיין פנימי ולא לקמפיין ארצי/עולמי.
    במקום שכולם מכירים את כולם זה מצליח להעביר את המסר יותר מכל מודעה שגרתית.
    בין שלל המודעות הצבעוניות של היום קשה מאוד להתבלט.
    מה עוד שכבר נמאס לראות את מצעד הרבנים שמדגמנים במודעות זה כבר נדוש
    זה מלכד ומקשר את כולם משפחתית סביב הקופה ההיא

  18. נטע נינארי כתב:

    אוקיי, ומה אומר לי הבור? ומה זה קשור לצדקה?

    איך מחלצים את העניים מהבור לשם הם נפלו?
    ע”י צדקה!

  19. דובי מלאך כתב:

    אוי סאיז מוראדיג!!!
    תותחי!
    עצום!
    גדוווווול!
    שנון!
    מבריק לגמרי!
    זה ממש לא כמו כל פוסט שנותן לציבור לומר את דברו! זה ממש פוסט מדהים נורא שמיד עם פרסומו מוקלקות מתחתיו רצף תגובות תחת השמות היפים והמפתיעים כל כך: יוסי, דידי, פסח, שלמה, חיים, בני, שמות שהם ושכמותם איכשהו צצים תמיד רק כהודעות מחמיאות עד כדי עילפון ודוחות עד כדי קבס.
    ולאן. ג’י. ייאמר: טיזר מסקרן לבדו – לא אומר בהכרח פרסום טוב. המסר מסובך מדי. המסר גם מבולבל. נראה שהמאייר עוד לא החליט אם רוצים לכסות את הבור או להציל את התקועים שם. ובכלל: כדי לכסות בור חד פעמי צריך הוראת קבע?!
    אחרי כל המחמאות המעלפות – הייתי חייב להגיב. סורי.

    אוי סאיז מוראדיג!!!
    תותחי!
    עצום!
    גדוווווול!
    שנון!
    מבריק לגמרי!

  20. הבדל אחד יש כאן בין הבעד והנגד.-מי שמכיר את האזור ומי שלא.
    מי שמכיר זה מלחיץ אותו כי זה מוכר ונוגע והדמיה של מתחת הבית. מי שלא – בשבילו זה עוד ציור חובבני של יורשי גרינשטיין.

  21. @ דובי מלאך:

    יש לך בעיה קשה!
    אתה רואה שחור לבן.

    המטרה מבחינתי בבלוג פה הוא לא לקטול מודעות!
    הוא ניתוח של מודעות לטוב או למוטב.
    כדי שנוכל ללמוד מכשרונותם וטעיותיהם של אחרים.

    וכן ישנם מודעות שחלק אחד שלם הוא טוב ומצוין וחלק אחר לוקה בחסר
    ומותר ורצוי לפרגן על מה שנכון
    וכן מותר ורצוי לבקר על מה שטעון שיפור!

    תפסיקו לכסח!
    יש לכם ביקורת אמרו אותה ותפרטו.
    יש לכם מילה טובה. ג”כ אמרו ופרטו.

    וכן יכולה להיות מודעה עם פרגון וגם ביקורת!!! זה לא תרתי דסתרי!

  22. נראה כמו משהו מלפני כמה דורות…

    לא נורא, נצרף כוונה למעשה.

  23. לדעתי זה מציון להשקת הקופה כי אין ספק אי אפשר לפספס את הקמפיין (למרות ההערות לעיל שחלקם נכונות) הקריאייטיבי, מה שלא נראה לי שתכלס האדם פותח במקום את הארנק..

  24. @ מיכל<בגלל שאת לא מכירה את הנתונים שחל קרית צאנז את כותובת כך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן