מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מים ברב שפע
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אנו גאים לפתוח את המהדורה ה – 13 בתחושה מרוממת משהו, היות וכלי הסטטיסטיקה שלנו מדווחים על כמעט עשרת אלפים תגובות בבלוג ועוד כמיליון דפים נצפים [!]. יוצאים לדרך חגורים ובטוחים.

עדכון: מידי שבוע נעלה לשטיבל את תוכניתו של איתן דובקין ‘הותר לפרסום’. התוכנית תשודר ברדיו קול ברמה מידי יום חמישי בשעה 20:00, בשיתוף עם שטיבל הפרסום החרדי – פאשקעוויל. האזנה עריבה.

[audio:http://pod.icast.co.il/5abac9d0-45e1-4912-8c67-e1a50aa8a304.icast.mp3]

מקבץ עדכונים מרחבי הרשת:

  • תחקירן ‘המקור’ (ערוץ 10) התלווה למהיר חימה מ’בחדרי חרדים’ וראיין את המנהל דב פוברסקי – שמדבר בגילוי לב ובלי כפפות – והכין כתבה אודות האינטרנט החרדי. קליק לצפיה ישירה בנגן המדיה.
  • עקב ההצלחה האדירה של כלי ה WAVE מבית גוגל, החליטה החברה להפסיק לפתח את הכלי. לנו לא נותר אלא למרוט את מקשי המקלדת בדאגה כנה.
  • רשת הבלוגים של אורנג’-טיים בסכנת הכחדה? קליק לכתבה בגלובס.
  • משרד הפרסום ‘ראובני פרידן’ זכה בתקציב הפרסום של חברת ‘מי עדן’, שנוהל עד כה ב’באומן בר ריבנאי’. גוד לאק.
  • משרד הפרסום ‘דרורי-שלומי’ רוכש 50% ממשרד הפרסום ‘ברלזון&רן לוי’. ויקרא שמם בישראל: ‘דרורי שלומי BRL’.

עדכונים מהשטיבל

  • 12 בקוה”צ: דרמה! קו הנייעס הפופולארי ‘קול הציבור’ עובר לבעלות הבלעדית של העיתונאי יענקי קצבורג. המספר משתנה אבל הכתבים נשארים (כן, גם חיים-שפירא-אודסה). לקריאת הפרטים לחצו על המספר החדש: 03-800-1818.
  • מים מים ברחוב: במדור ‘מדיה’ האחרון דווח על פעילות הקד”מ של מימד ל’נביעות+’. גולש ‘פאשקעוויל’ (מרשימת השמונים) שלח לנו תמונות פפראצ’י מזירת ההתרחשות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק ובכניסה ל’קניון רב שפע’ בירושלים.
ליל שישי בשטיבל #13 1
מים ברב שפע

ליל שישי בשטיבל #13 2
מים ברבי עקיבא

  • משהו גדול קורא בירושלים: טוקבקיסט שלנו חשף באחד הפוסטים שהתפרסמו לאחרונה את החנות החדשה של פלדהיים ברחוב מאה שערים. אם פספסתם, חבל! קבלו את החנות הוירטואלית ותיהנו מפלאי הטכנולוגיה [לחצו כאן].
ליל שישי בשטיבל #13 3
כאן מתחיל הסיור – שווה להיכנס!
  • אשקלונה בשפע כיף: אחרי שדיווחנו על יום כיף מיוחד שארגנו ב’איחוד הצלה’ למשפחות המתנדבים, ואחרי שסיקרנו את הפעילות של פפסי מקס ב’פארק מקס’ – הגיע הזמן להזכיר גם את הפעילות השיווקית המדהימה של ‘שפע שוק’, שבתקציב ענק שכרה את פארק המים ‘אשקלונה’ לארבעה ימים, מיתגה אותו מהיסוד עד הטפחות וארגנה פעילויות רבות ומגוונות לאלפי המבקרים שרכשו קודם לכן סל מוצרים לא קטן בסניפי הרשת. והנה תמונות (לא) פפראצ’י מהמתחם לפני ההסתערות:

ליל שישי בשטיבל #13 4
שפע שוק מקדמת

ליל שישי בשטיבל #13 5
הפארק הממותג

ליל שישי בשטיבל #13 6
כדורי בריכה ממותגים, ובריכה

ליל שישי בשטיבל #13 7
שמחה פורצת גבולות ובשפע

  • בודאי שמעתם על ‘מבצע קיץ ענק’ שערכו במרכז רייסדור בבני ברק, באמצעות משרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’: אז זהו, שהזוכה בשבוע שעבר היה ה’בעל מנגן’ משה וינטרוב. ר’ מוישה, רוץ תעשה שופינג! “נשארו לך 120 שניות! 119, 118, 117…”
  • בית דפוס ‘מעריב’, שלוש לפנות בוקר: ביום ראשון האחרון, יצא צוות פאשקעוויל מלווה במנכ”ל העיתון ‘מרכז העניינים’ כדי לוודא שהכל ‘מתקתק’ ומספר העותקים המדווח אכן יוצא ממכבש הדפוס. אז הלכנו, צילמנו, בדקנו וניסינו לשלב צבעים ולקבל עותקים בגוונים שונים. הביקור הותיר בנו חותם צבעוני. התפעלנו מהאומץ של המנכ”ל לחשוף בפנינו את המספרים האמיתיים (גילוי נאות: חוצניק עובד בעיתון הנ”ל). כשחזרנו הביתה חשבנו כי אולי על זה נאמר: מי שמאמין לא מפחד את הנתונים לאבד. קבלו פפראצ’י עם ניחוח של יער כרות:

ליל שישי בשטיבל #13 8
עיתון ראשון יוצא ממכבש הדפוס

מדור המדיה בתפארתו
מדור המדיה בתפארתו

הדפסים בודקים את מידת הצבעים
הדפסים בודקים את מידת הצבעים

  • יום ירוק: בעקבות דו”ח המשרד לאיכות הסביבה הקובע את מדיניות המשרד כלפי רשויות מקומיות שאינן עומדות ביעדים, שכר המחלק להגנת הסביבה בעיריית בית שמש את שירותי משרד הפרסום ‘קליעה למטרה’. המשרד הנ”ל הפיק עבור העיריה קמפיין ענק שכלל מודעות בעיתונים, מודעות רחוב ושלטי חוצות הקורא לתושבים העיר למחזר פסולת ע”י מאות נקודות איסוף שפוזרו ברחבי העיר בשנתיים האחרונות. (עוד גילוי נאות: דינקיס עובד ב’קליעה למטרה’). בתגובה: עיריית בית שמש; למרות פעילות משרד הפרסום ‘קליעה למטרה’ – המכרז בעינו עומד.
  • מדיה 1: פרסום גל אורן מתכנן להשיק בשבועות הקרובים את ‫יומן הגבאי – יומן שנתי שיאגד בתוכו את כל המידע ‫הרלוונטי לגבאי בתי הכנסת. ‫היומן (בשיתוף ”איחוד בתי הכנסת בישראל“) מכיל את כל המידע הרלוונטי ‫לגבאים במעגל השנה – הלכות, הכנות בית הכנסת, רשימת תורמים ועליות, ענייני שבת וחג ועוד. יפה! גבאי השטיבל צריכים מהדורה עבת כרס כדי לציין את רשימת הטוקבקיסטים ותרומתיהם.
  • מדיה 2: תקופת בין הזמנים בעיצומה ועיתון ‘המבשר’ החליט להוציא השבוע מגזין כרומו מיוחד על נושא בטיחות בדרכים תחת הכותרת – מה שבטוח. המגזין יצא בשיתוף פעולה עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. תוך כדי כתיבת שורות אלו, אנו מזילים דמעה על האסון המחריד שפקד את היהדות החרדית כולה, מקווים ומתפללים שהקטל בכבישים ייפסק לאלתר. לא נותר לנו אלא לאמץ בשתי ידיים את הפרוייקט של עיתון המבשר, להחזיק להם אצבעות ולהוסיף בנימה אישית, בבקשה, אנא, סעו בזהירות!

תזוזות בענף:

  • ירוחם אסטרייכר מצא את מקומו בין הררי אותיות והחל לעבוד במשרה מלאה אצל ידידנו אליהו פריד, בחברת ‘פונטייפ’. אסטרייכר, שמאחוריו קרוב לעשר שנות נסיון בתחום ניהול השיווק, חצה את הקווים וחזר לצד של הלקוח לאחר כשנה במחלקה החרדית של ‘מקאן אריקסון’, שם שימש כתקציבאי בכיר.
  • התקציבאית ציפי הימלפרב עזבה בימים האחרונים את משרד הפרסום ‘טריו’.
  • אריק אליוביץ מונה לרל”ש של ציפי רוטלוי ויעבוד במחלקת השיווק של היומון הנפוץ ביותר – ‘יתד נאמן’.
  • ליאור בידרמן, המעופף המוכשר מחיל האוויר ו-ACC גמר צבא וכעת מתפנה להצעות בתחום התעופה והפרסום. עדיף משהו משולב.
  • וזה המייל של ליאור: [email protected]

עד כאן, לשבוע דבין הזמנים זה, א’גוטן שאבעס (או: צ’אבעס!)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. מה שהכי חשוב בפוסט הזה:
    מדיה 2: תקופת בין הזמנים בעיצומה ועיתון ‘המבשר’ החליט להוציא השבוע מגזין כרומו מיוחד על נושא בטיחות בדרכים תחת הכותרת – מה שבטוח. המגזין יצא בשיתוף פעולה עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. תוך כדי כתיבת שורות אלו, אנו מזילים דמעה על האסון המחריד שפקד את היהדות החרדית כולה, מקווים ומתפללים שהקטל בכבישים ייפסק לאלתר. לא נותר לנו אלא לאמץ בשתי ידיים את הפרוייקט של עיתון המבשר, להחזיק להם אצבעות ולהוסיף בנימה אישית, בבקשה, אנא, סעו בזהירות!

  2. @שמדבר בגילוי לב ובלי כפפות בלה בלה אודות האינטרנט החרדי.

    קיבלתי לא מזמן מחילוני גאה
    “אם אלוקים לא מתכונן להשמיד את בח”ח, הוא חייב לסדום ועמורה חתיכת התנצלות…….”

  3. 1. “הותר לפרסום” נשמע אחלה, כבר בשבוע הראשון.

    2. חיים קליגר חסר-שכנוע בענין מספר המנויים. הייתי מצפה ממנו למנת-יתר של שכנוע, איזה סיפור פיקנטי משכנע, שיבוא ויאמת את הנתון של 11.000 מנויים, ו”העיתון היומי הכי נמכר בסופי שבוע”. טוב שאל דובקין, למה כולם מעלימים והוא היחיד שיעעני מוכן לחשוף.

    3. אפרופו חיים קליגר, ומוסף הבטיחות שצורף השבוע ל’המבשר’ ביוזמתו. רעיון המוסף מעולה, אך הרשו לי להחליף כובע לרגע, העיצוב שם על גבול האדפטציה ממגזין עיצוב. ולמגינת ליבי, העיצוב גרוע בהתחשב לפן התאמת העיצוב למוצר. מתחילתו (השער) ועד סופו (כולל עיצוב הפנים) ניתן לחשוב שמדובר במגזין עיצוב, זה בולט החוצה, וחבל.

    4. מקארתור, החרדים דוהרים ברכבת האינטרנט, זו עובדה קיימת. השאלה איזה קטר יקח את המושכות ויפעיל את “פטריית” החירום בעיתו ובזמנו.

  4. הרב מרדכי בלוי דובר אמת ולא מטייח!
    אחוזי הגלישה הגבוהים בבחדרי אינם מסלתה ושמנה האמיתית של הציבור החרדי.
    מי שגולש כיום באינטרנט לצרכי בילוי בבחדרי. חרדי אמיתי הוא איננו!

  5. הותר לפרסום, נשמע מצוין. אבל מצוין רק בשביל ההתחלה.

    בהמשך אני מצפה שתעבר מקריאת קומוניקטים לשדה הקרב האמיתי, קצת יותר בשר ורצוי עם הרבה דם.

    מה עם קצת ביקורת קטלנית על הפרינטים, אולי לעשות מצעד הפרינטים של המאזינים בשיתוף פאשקוויל. בקיצור קצת יותר.

    בהצלחה. יש לכם המון פוטנציאל!

  6. דובקין, שושו ועוד כמה בוחשים במיזם שנראה היה מבטיח,

    המלצתי החמה כמי ששמעה וראתה דברים משובחים מכם,
    קחו את התוכן הקיים, עבדו אותו לכדי משהו זורם ושנון וכייפי ותגישו אותו בחזרה בחמישי הקרוב. בהצלחה רבה רבה.

    (אחת שיודעת)

  7. אם לא שמתמלב
    ליל שישי חגג בר מצווה
    אז מזל טוב פאשקעווילים
    הגיע העת לכלכל צעדייכם 🙂

    אין! אין! אין! על ‘מרכז העניינים’ הענקקק. תפנימו את זה טוב טוב!!
    גדליה שפירא, תמיד אמרנו שיפה לך פיג’מה! 🙂
    תמשיך להצליח!

  8. נוחעם כתב:

    .
    מקארתור, החרדים דוהרים ברכבת האינטרנט, זו עובדה קיימת. השאלה איזה קטר יקח את המושכות ויפעיל את “פטריית” החירום בעיתו ובזמנו.

    בדיוק, לאחר שקטר אחד משתגע, יש לך צד שיתנו לכל הקטרים אישור חופשי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן