שבועות ספורים לאחר הלחימה שהשביתה את העסקים המקומיים בדרום הארץ, עיתון ‘מרכז העניינים’ הכריז על הפנינג מכירות מיוחד במטרה להגביר את הפעילות של העסקים המקומיים באשדוד. מדובר במיזם שיווקי מורכב שנערך בעבר בירושלים בהצלחה גדולה וכעת הגיע לאשדוד.
במסגרת המבצע המיוחד, העיתון האזורי של ‘מרכז העניינים’ חבר לאיחוד העסקים אשדוד ויזם מבצע ייחודי לשבועיים בלבד, במסגרתו העיתון מפרסם קופונים מיוחדים של עסקים בעיר, המעוניינים להעניק הטבה ניכרת, משמעותית ואמיתית לתושבי העיר.
“במבצע הזה כולם מרוויחים”, מסביר בנימין בייגל, מנהל אזור דרום במרכז העניינים, “הלקוחות זוכים לקבל הנחות משמעותיות על מוצרים שהם היו צריכים לקנות בכל מקרה וגם נכנסים להגרלות על פרסים שווים, החנויות זוכות לתנועה ערה כתוצאה מתושבים רבים שנחשפים לקמפיין הענק ומבקשים לנצל את המבצעים המיוחדים, והעיתון זוכה להוביל מהלך קהילתי וזוכה לחשיפה גדולה בקרב שני הקהלים הרלוונטיים: הן בעלי העסקים המפרסמים בעיתון והן תושבי העיר שמתחברים לפעילות ולעיתון שדואג לצרכים שלהם”.
הקמפיין מלווה בעיתון האזורי של ‘מרכז העניינים’ באשדוד ובלוחות מודעות ברחבי העיר.
“כרשת העיתונים האזוריים הגדולה במגזר החרדי, אנו רואים שליחות וחובה לחבר אותנו עם העסקים הקטנים”, אומר חנוך רפופורט, מנכ”ל מרכז העניינים, “אחד הדברים שנמצאים בראש מעייננו זה לעזור לעסקים הקטנים בערים החרדיות”.
לדברי רפופורט, זו רק יריית הפתיחה לקראת פעילויות נוספות שיינקטו לטובת העסקים הקטנים במגזר החרדי. “אני יכול לומר שההיענות מצד העסקים מדהימה”, מוסיף מנכ”ל מרכז העניינים, “אנחנו בתחילתו של הפרויקט והמון עסקים שלא היו בשבוע הראשון מבקשים להצטרף לשבוע השני. אני שמח שבאפשרותנו להוביל את המהלך הזה, בו כולם מרוויחים, ובהמשך נרתום גופים גדולים נוספים המעוניינים לסייע לעסקים הקטנים במגזר החרדי”.