מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
זהו, יש מנצחים בתחרות הגולשים של חברת נקודות ובחסות פאשקוויל >> הילה אריאל העלתה פרינט על המעלה של לקנות במכולת >> ממתין לה גם צ’ופר גדול >> ולמה היא בחרה את הכיוון של המודעה >> כנסו
הדפסת צילום עמוד מלא
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני שלושה חודשים פרסמנו כאן על תחרות גולשים של חברת ‘נקודות’ בנושא חכם קונה במכולת.  לאחר מכן פרסמנו כאן מנה ראשונה ומנה שניה של טעימות מתוך העבודות שנשלחו.

על התחרות: במסגרת התחרות התבקשו המתמודדים לעצב שלט המסביר לציבור למה יותר חכם לקנות במכולת, התחרות נמשכה כחודש וחצי ועשרות עבודות נשלחו לתחרות. בין המשתתפים ניתן לראות גרפיקאים ורעיונאים עצמאיים ומשרדי פרסום מהציבור החרדי.

על הזוכה: בימים אלה נבחרה העבודה הזוכה בתחרות בנושא עידוד הקניה במכולות. העבודה הזוכה היא של הילה אריאל, מסטודיו אריאל 770 מעיר התורה (והחסידות, דידן נצח) בערי יהודה, שידועה גם בשמה המשני ביתר עילית.

על השכר: אז זהו, היא זכתה. וכי תאמרו מה שכרה של הזכיה, הנה התשובה: הזכייה כוללת קמפיין חינם על גבי 40 שלטי “נקודות”. כמו כן העבודה הזוכה תעלה בימים הקרובים כקמפיין פרסומי על שלטי “נקודות” המוצבים בנקודות המכירה הפרטיות בריכוזים החרדיים המרכזיים ברחבי הארץ.

על הזוכה: סטודיו 770 נוסד לפני 5 שנים ושוכן בביתר עלית, הסטודיו נותן פתרונות מיתוג ועיצוב גרפי לעסקים קטנים תוך התמחות בעסקים נשיים.

על המדוכה: צוות השופטים של התחרות כלל את אנשי חברת “נקודות” וכמו כן נציגים נוספים, ביניהם חיים גיל העורך הכלכלי של “מרכז הענינים” ויוסי צלניקר העורך הכלכלי של רשת “קו עיתונות”, אף לא קופחו בעלי דמתא.

על הניצחון: הילה אריאל הזוכה בתחרות אומרת כי “אני שמחה מאוד כי העבודה שלנו זכתה בתחרות, זוהי הזדמנות עבור אנשי מקצוע להראות אל יכולתם בפרט בנושא חשוב כמו זה שהתחברתי אליו, אנחנו נכנסים לסופר ויוצאים עם הר של דברים שלא התכוונו לקנות (כי היו מבצעים והכל במארזים).  נכנסים “רק לקנות חלב”, יוצאים עם 4 סוגים שונים (קנה-קבל, אלא מה?)  קופצים לרגע לקנות לחם, ואחרי סיבוב שלם מגלים שנפרדנו מ-200 ש”ח טבין ותקילין. לעומת זאת -במכולת הכל פשוט-פשוט, פשוט כמו…. לחם וחלב. הכל ברור ושקוף, אף אחד לא ישים לך את הלחם בקצה החנות רק כדי שתסתובב בה עוד 15  דקות. תכנס, תאסוף כמה מצרכים בסיסיים, שלם בכסף קטן – זה הכל. וזה מה שהמודעות משדרות – את החוייה של כולנו – הפשטות של המכולת, לעומת הסיבוך וההוצאה המיותרת בסופר”.

מילה שלנו על הנאום: ממש מרשים, מקומך במחאה החברתית שתתפרץ בצורה כינה ואמיתית ובאופן פתאומי מיד לאחר סיום הלימודים, החזרה מחו”ל וימי השיעמום שעד תחילת השנה החדשה. ועוד משהו, מזל טוב! כל הכבוד!

ומה דעתכם? טקבקו בעדינות, אתם יודעים – ספירת העומר היום וכו’

חכם קונה במכולת >> הסוף 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. יפה מאוד, מעביר את המסר כמו שצריך כולל טון וסגנון מצויינים.

    קצת יותר מדי טקסט, היה עדיף לאפרר קצת את החשבונית. ולותר על הסלוגן הנוסף “חכם קונה במכולת”

    ואם כבר בקטנוניות עסקינן: 30 ש”ח לא יספיקו לצערי כדי לקנות את הרשימה הנ”ל של אמא, אולי אולי אם הוא יקנה אותה בסופר…)

  2. מזל טוב, הילה!
    מגיע לך ביושר.
    תמשיכי לעשות חיל בעז”ה.

  3. בולשיט שימשיכו לספר לכם על “הבצפר” מי שיש לו את זה יש לו ומי שלא שיחפש מקצוע אחר

  4. יפה מאד,
    גם הרעיון גם הביצוע.

    רק קצת עמוס – כמו מכולת עמוסת מדפי ברזל עד לתקרה הגבוהה.

  5. לדעתי העניה יש כאן מספר טעויות. אסטרטגיות:

    1. המטרה היתה לעודד רכישת מוצרים כלליים ולא לחם וחלב. לא מזה הם מרוויחין את הכסף.

    2. שימוש ב”סופר הכל בזול”. עושה רושם שיש רשת כזו . יש כאן פיספוס בהגדרת הבידול בין קניה במכולם לקניה ברשתות.

    3. לשינוי הרגלי צריכה מחווית קניה ברשתות לקניה פשוטה במכולת, אנו זקוקים למשפט מחץ חזק, שאין כאן.

  6. מזל טוב!
    גם אני נותנת את קולי למפלגת: “מכולת”.
    תמשיכי עם הרעיונות המדהימים והמושקעים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן