מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לראשונה בפאשקעוויל, לאה פריד מסכמת את השבוע שהיה מזווית הראיה שלה. תוכלו לצפות בסרטון קצר עם כל הכותרות. מעדיפים לקרוא? בבקשה, יש גם תמלול מלא
lea
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מעדיפים לקרוא? בבקשה, הנה התמלול המלא

אז מה עשינו השבוע בפאשקעוויל? וואו, הרבה!

1. נתחיל מהעובדה ההו-כה-חשובה שאני, לאה פריד, התחלתי את עבודתי ככתבת תוכן כאן באתר ואני מוכרחה לומר שלמרות שחשבתי שלכתוב תוכן פרסומי זה אתגר, נוכחתי לגלות שכשזה עם צוות שווה כמו זה שכאן זה הופך לאתגר הכי משעשע ומהנה שיכולתי לבקש. אז תודה על זה, פאשקעוויל!

2. אז את יום ראשון התחלנו בציוץ של מזכיר סיעת ש”ס אשר מדינה שכתב ש”מי שלא עושה מנוי לעיתון הדרך – כפוי טובה“, מיד הרמנו אליו טלפון בהול כדי להבין מהצד שלו. תודה אשר, היה נחמד לשוחח איתך.

3. תוך כדי ובין לבין רצנו לאחל מזל טוב והצלחה לזוג המוכשרים אבי בלום ומשה גלסנר על תוכנית האקטואליה הטלוויזיונית החדשה שלהם, שהולכת לעלות בקרוב בהגשתם בערוץ הכנסת.

4. את יום שני התחלנו בסקירה סופר מקיפה של כל פרסומי התיירות והנופש בעיתונים החרדים. בדקנו את הקמפיינים הגדולים, את החברות המפרסמות ובאיזה עיתונים הם בחרו לפרסם. מודה, זה עשה לי חשק עז! לצאת לאיזה נופש. חבל שהבוס שלי כזה קשוח…

5. ביום שלישי דיברנו עם מאירה מבית הספר “סיעור מוחות” על טיול הבוגרות שהם מוציאים גם השנה זו הפעם התשיעית! תוך כדי גם נחשפתי לתמונות שהזכירו לי את הימים הטובים בסמינר, כשלא בחרתי להישאר באוטובוס כי יש לי בחילות ואני עייפה. באמת, כל כך שווה שעושה חשק פשוט לחזור בזמן.

6. ברביעי התרגשנו וברכנו את משרד הפרסום מימד על כך שזכתה בפעם השניה ברציפות בתחרות אפי היוקרתית במקום הראשון בקטגורית מגזרים! שוחחנו עם מנוחה שטרן, סמנכ”לית קריאייטיב במימד ששיתפה אותנו ב”מאחורי הקלעים” ובמהלך הגאוני שלהם. רמז: טשולנט!

7. הרמנו טלפון לחתן הטרי רפי פרלשטיין שהתחיל אתמול באופן רישמי את עבודתו כדובר של חברת הכנסת עומר ינקלביץ מ’כחול לבן’. לאחל מזל טוב ובהצלחה! הוא סיפר לנו איך הגיע לזה ועל איזה טעויות הוא לא יחזור יותר אף פעם.

8. הבוקר, באופן מפתיע, למרות שלא היו בכלל פקקים ברכבת, ולמרות שאף דרמה לא קרתה, הרגשתי מספיק נפלא! עד כדי לגשת לשיטוט הפרסומות המסורתי של פאשקעוויל. שם תפסה את תשומת לבי מודעת הדאבל המהממת של ג’רוזלם סטייטס. אז התקשרתי למוטי פרוש, מנכ”ל פרונט כדי לשמוע על הקמפיין הזה וגיליתי שכשמדובר בפרויקט בניה יוקרתי. ישראל וניו יורק הרבה יותר מקרובות.

9. בצהריים, מיד אחרי ההפי הואור השבועי עם טשולנט משובח והרבה מידי סלטים ירדנו למסעדה היהודית להשקת חדר ה-VIP המהמם. למרות שהגעתי מלאה, בהחלט לא ויתרתי. היה פשוט טעים!

10. אז זה מה שהיה לנו כאן השבוע, לפחות איך שאני רואה את זה. ובתור מישהי שזהו השבוע הראשון שלה, אני מוכרחה לומר שהאנרגיות כאן מעיפות לשמיים, שהדרך מחיפה לרמת גן קצרה יותר ממה שאי פעם דמיינתם ושפאשקעוויל זה אולי שם ביידיש אבל אפשר לכתוב אותו גם בלי מלא א’ וע’…

סוף שבוע מרומם ושבת של שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן