מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה סופי. רעיונות טובים מתחילים לצוץ מעל דפי העיתונים וכולם חושבים מה יכתבו על זה בפאשקעוויל. אז הנה: בסימן טוב ובמזל טוב ראיתי את הפרסומת של טרקלין יאקאב חשמל ובעזרת השם יתברך אהבתי את הרעיון. הביצוע, אם שואלים אותי, יכול להיות יותר טוב. אבל הרעיון מעולה, ופוגע בול בקהל היעד אליו הם פונים.

“נדברו והתנו בין הני תרי צדדי(ם), רק על דבר אחד המחותנים הסכימו, איפה קונים את מוצרי החשמל”. אחרי פרסומת כזו, גם אם לא באמת יסכימו לקנות שם הכל, על דבר אחד לא יחלקו: לבדוק הצעת מחיר אצל טרקלין יאקאב חשמל. זה בכל מקרה מה שאני הייתי עושה. ובשאלת פי החתן והכלה אמרו הן.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. ושוב, כמה חבל.

    הרעיון יפה ויצירתי. הביצוע הקריאייטיבי דפוק ורבע.

    ממתי מסכמים ומנציחים חילוקי דעות כאלו על גבי מגילה יפה כזו?…

    מילא אם הרעיון היה דפוק. אז שהביצוע גם יהיה כך. אבל כשהרעיון יפה, אז למה להרוס?

    6.5 בסולם פאשקוויל. לא נקודה יותר.

  2. אכן רעיון טוב, אבל הביצוע לא משהו, אולי היו עושים איזשהו קומיקס חביבי על הדו שיח הזה בין הצדדים.

  3. לדעתי דווקא הביצוע המוחצן הזה יגרום לאנשים להביט על המודעה ולקרוא אותה למרות היותה ארוכה כמגילת אסתר.

  4. אם היו חושבים מה יגידו פה, לא היו מורידים מודעה כזו לעיתון. נראה כמו עבודת סטודנטים במקרה הטוב.

  5. למרות שהעיצוב לא מהמם במיוחד, הרעיון, והאפקטיביות של המודעה מפצים על הכל.
    בהחלט, כל מחותן שירצה לבדוק מוצרי חשמל לא יעשה את זה בלי לנסות לפחות בטרקלין הנ”ל.

  6. במסגרת תפקידי יצא לי להיות מעורב בהרבה מאוד בעיות כאלה, ואני מעיד שכך הם פני הדברים במציאות הכואבת והדואבת. לרוב יש ויכוחים בין הני תרי צדדי ובקושי מסכימים על דבר אחד – פה אחד.
    נו שויין, הביצוע ממש אבל ממש גרוע אבל זה לא ענייני.

  7. הדבר היחיד שיפה פה זה האומץ.

    חוץ מזה פרסומת בעייתית מאד כמו שהעירו לפני.

    ואני לא מדבר על חוסר האתיקה (בעיניי) שבפרסום שמות של אנשי מקצוע בתחומים שונים וגריעת שמות אחרים ללא סיבה נראית לעין.

  8. אלוקים ישמור,
    אפילו סטודנטים לא מגישים דברים כאלה היום.
    הרסתם לגיזמו את השבת…

  9. אני מזועזע מהעיצוב הרשלני. יש לחוקק חוק נגד פרסומות כאלה בדחיפות איומה.

  10. בזמננו פרסומת כזאת נחשבה למתקדמת ביותר. האם הענף התקדם כל כך הרבה מאז, שאתם קוטלים את הביצוע כאילו מדובר בדבר הכי גרוע שראיתם מעודכם? על פי מה שזכור לי, פונט נרקיסים נחשב ליוקרתי ומודרני במיוחד. אז מה לכם כי תלינו?

  11. איכס.

    העיצוב, הכיתוב, השרבוב והערבוב.

    אגב, כל ילד מכיתה ו’ יודע שלא מכניסים בעלי מקצוע אמיתיים לפרסומת (ועוד בחינם)

  12. וסבאלה’, תבדוק שוב את קטלוג הפונטים בתוכנת האיינשטיין שלך…
    באופיס 2007 שלי שם הפונט הוא ‘קורן’.

  13. 1. שטר תנאים הוא שטר התחייבות לצדדים ולא התאמת עמדות

    2. האישור שכולם מסכימים ליאקאב חשמל (מזל שלא דחפו גם 3 ע.)
    לא אמור להיות כתוב בתוך המגילה.

    3. למטה כתוב “קונים חבילת חתונה ומקבלים מתנה” כאילו זה חלק מהפרסומת בעוד שזה תוספת. היה צריך להיות בתור תוספת.

    4. אין לי מושג מהיכן החליטו על שמות אנשי המקצוע השונים!
    הם היו צריכים לרשום שמות פיקטיבים.

  14. הרעיון חזק מאד
    אבל משום מה נראה שבמחלקת הסטודיו קיימת רק תוכנת וורד עתיקה

  15. על פי מה שזכור לי, פונט נרקיסים נחשב ליוקרתי ומודרני במיוחד. אז מה לכם כי תלינו? [נאום סבא ‘גאפטו]

    קורן, סבאל’ה, לא נרקיסים.

  16. מה אתם רוצים מטריו?!
    הם רק יודעים לעשות אדפטציה מוצלחת. מה לעשות שכל מודעה של יאקאב חשמל שיוצאת על ידם נהיית יותר ויותר גרועה ורדודה..
    ביצוע גרוע, רעיון סביר, נראה שבוצע בלחץ זמן וללא מחשבה אחת נוספת מיותרת.
    אדוור..

  17. סתם שאלה כללית, פשוט בגלל שאני טרי בעסק
    (רק לפני זמן מה סימתי איזה קורס בנושא…)
    איך אפשר לתת ציונים למודעה בלי לדעת את הבריף שמאחוריה, את קהל היעד, את המסר המתאים בהתאם לחשיבה שנערכה קודם לכן.
    או שכל הסיפורים על האיסטרטגיות והבריפים הם סתם באוויר,, ובפועל שולפים משהו מהמותן ואחר כך בונים סביבו משהו, אם בכלל

    בקשר למודעה הזו בכל אופן, אני רואה מול עיני בעל שמחה טרוד, או-טו-טו חתונה, הוא רואה משהו בסגנון של הזמנה ומיד מתמקד בו. אז מה משנה איך הפונטים – העיקר שזה עובד, העיקר שזה מתאים בשביל המטרה.

  18. אני לא הייתי רוצה להיות חתומה על כזה דבר בחתונה שלי,
    שהדבר היחיד שיסכימו עליו זה איפה קונים מכשירי חשמל?
    לא עלינוווווווו

  19. תסלחו על הביטוי, אבל כל מי שמגיב נגד המודעה הזאת הוא פשוט:
    ר א ש  ב ק י ר!
    אתכם לא מעניין מה עושה המודעה, אכפת לכם כמה כשרון קרייאטיבי עומד מאחורי המודעה וזהו.
    כשלקוח מחפש משרד פרסום שיעשה לעסק שלו טוב, הוא צריך להעדיף משרד לא קרייאטיבי במיוחד, אלא אחד שחושב על הלקוחות שלו באמת.

    ולמה?
    כי למשרד בעל שם קרייאטיבי אסור להוציא מודעה פשוטה כמו אלה:
    https://pashkevil.co.il/5709
    https://pashkevil.co.il/5166
    https://pashkevil.co.il/4843

    אבל מה לעשות שבמגזר שלנו זה מוכר יותר טוב מכל קרייאטיב, מבריק ככל שיהיה.
    כן, אפילו יותר מזה: https://pashkevil.co.il/4004
    לכן עד שאתם כבר רואים פרינט שעושה עבודה טובה, כמו טרקלין יאקאב למשל, למרות שהוא לא מעוצב כמו הכתובה של וקסברג עדיין זה ושה לטרקלין עבודה מצוינת, ולא יזיק לאף אחד ראיה יותר פרסומית ופחות עיצובית.

  20. נודניק נודניק, כל אבל כל! המודעות של טרקלין סובלים מעודף טמטום, אתה יכול להסביר לי את המודעה תתיבשו לכם? אתה באמת חושב שמישו יקנה מייבש כביסה כי נותנים לו כמה מגבות של כיתן?
    ובקשר לזעזוע הזה, לי זה מזכיר רק את המודעה של “פרוקטר”  עם מייבש הכביסה “אריאל” כן ההוא עם הכתר. נחש מי חתום על הפדיחה הזו?

  21. חני:
    אני לא הייתי רוצה להיות חתומה על כזה דבר בחתונה שלי,

    חני???
    יש חתונה ולא שמענו?
    סתאאאם.

    לגבי המודעה:
    הרעיון הופך לגרוע יותר כשחושבים על זה שזו בעצם סדרה!
    בפרינט הבא בסדרה (ראיתי!) מופיעה תזמורת שלהבת וצלם שאנ’לא זוכרת ואפילו אולם אחר…
    כלומר הם בטוחים שמישהו יתן להם עוד צ’אנס ויקרא שוב…

  22. ת’אמת, אני לא מבין את המגיבים כאן בכלל..

    המודעה נראית טוב ועושה עבודה טובה.

    זה שהעיצוב יכל להיות טיפה יותר מושקע ושיש כמה דברים שאני באופן אישי הייתי משנה, לא הופך את המודעה הזו לבושה. וחוצמזה שאתם מתעלמים מהעובדה שמאד יכול להיות שהדרישות לחלק מהדברים המפריעים מגיעות ישירות מהלקוח שמחליט שבת דודה שלו הגרפיקאית שעכשיו סיימה סמינר לגרפיקאיות מבינה יותר טוב מהארט דירקטור של טריו. והיו דברים מעולם.

    כמהלך פרסומי, המודעה עושה את עבודתה בצורה לא רעה בכלל.

  23. אבי החמוד, אפש להגיד הכל על הלקוחות, לא שהם מתערבים בביצוע גרפי.
    בשורות טובות.

  24. אלה שחושבים שהרעיון טוב הם אלו שאחראים למצבו העגום של הפרסום החרדי.
    עלוב מכל בחינה. מצטער.

  25. אורן:
    אבי החמוד, אפש להגיד הכל על הלקוחות, לא שהם מתערבים בביצוע גרפי.
    בשורות טובות.

    אתה טועה. מאוד.

  26. אסתי:
    חני???
    יש חתונה ולא שמענו?

    אם יש משהו שאת יודעת ואני עוד לא.. ספרי לי על זה =)

  27. היה לא מזמן רעיון דומה מאוד במגזר הכללי, גם לפרסום מוצרי חשמל (לא זוכרת של איזה חברה…).
    שם זה היה זוג נשוי שכביכול לא מסכימים על כלום חוץ מעל מוצרי החברה.
    הסלוגן היה משהו כזה: “לא נגרום לכם להסכים מה לכבס אבל לפחות אתם מסכימים על מכונת הכביסה של …….. (שם החברה)”. ועוד: “לא נגרום לכם להסכים מה לראות בטלוויזיה אבל לפחות אתם מסכימים על הטלוויזיה של …….” וכן על זה הדרך בשאר המכשירים החשמליים.
    ניסתי לחפש את המודעה כדי שיהיה לכם מקור להשוואה ולא מצאתי.
    בכל מקרה, לאור כל האמור לעיל, אפילו מהרעיון שכולם התלהבו ממנו אני לא מלהבת כי זו פשוט העתקה זולה ולא טובה המנצלת את העובדה שהמגזר שלנו לא חשוף לפרסומות במגזר הכללי ולכן אפשר להביא לו רעיונות מכובסים…
    טוב, העיקר שאת מכונת הכביסה קנו בטרקלין חשמל… 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן