
פזגז מייבשת את הים?
תוצאות אפקטיביות מפתיעים עם פעילות קד”מ יצירתית וקיצית במיוחד למוצרי ‘פזגז’. המתרחצות בשבוע האחרון בחופי הרחצה הנפרדים – שרתון ת”א, הרצליה ואשדוד – הופתעו למראה

תוצאות אפקטיביות מפתיעים עם פעילות קד”מ יצירתית וקיצית במיוחד למוצרי ‘פזגז’. המתרחצות בשבוע האחרון בחופי הרחצה הנפרדים – שרתון ת”א, הרצליה ואשדוד – הופתעו למראה
תקציב הפרסום של בית החולים ‘ליס’ עובר מ’מגזרים’ ל’טריו’ • ‘יוניליוור’ משיקה את המותג ‘רקסונה’ • הפרסום במגזינים בארה”ב צומח • וכותב וחותם וסופר ומונה: דו”ח יפעת למחצית

חברת ‘לורנזו’ יוצאת במבצע מעולה ו’מילר פוינט’ מציג מודעת הרד-סייל קריאטיבית בעיתונים. הבעיה: אלקטרה מחזיקה קמפיין זהה באוויר כבר מספר שבועות. גם מימד העלו קמפיין לעיתונות

ביום רביעי שעבר, אלפי מתנדבי ‘איחוד הצלה’ ובני משפחותיהם נפשו ונהנו ביום גיבוש ייחודי בפארק המים חפץ חיים. הפארק על כל מתקניו נסגר הרמטית עבור המתנדבים.
אלפי משתתפות ביום העיון השנתי של ‘סיעור מוחות’ • תנו לתושבים לנצח! ראש העיר, משה אבוטבול, מספר למדור על התוכניות לקיץ • המצעד החרדי, לומדים לקרוא
‘טריו’ זכה במקום הראשון בתחרות האפ”י • וקסברגר בתלת מימד: “נצלם מגדלים ממסוק” • ביום רביעי: תערוכת ענק של ‘סיעור מוחות’ • המצעד החרדי, לומדים לקרוא
‘פרוג’ תציג: כך עושים הסברה חרדית • וגם: ‘סיעור מוחות’ ו’לומדה’ • ‘משפחה’ מול ‘בקהילה’ – השדרוגים • המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם • המדור המלא
בפעם השניה: רק ‘טריו’ עולה לשלב הגמר • כתבה מורחבת על תזוזות בענף: כל המכרזים • המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם • המדור המלא
אם לא נסביר, נפסיד! ירח טוקר מסביר איך השפיע הדברור החרדי על מערכות התקשורת החילוניות • המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם • המדור המלא
‘פרוג’ מציג: מעצבים מסבירים – כל הפרטים על יום העיון של ‘פרוג’ • הזוכים ב’קקטוס הזהב’ יוצגו ב’קאן’ • המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם
‘בקהילה’ ו’מורשה’ מאחדים כוחות: כל הפרטים • וגם: ירושלים בוערת: הקרב על המכרז • המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם • לחצו כאן למדור המלא

השקת יוגורט יופלה במגזר החרדי שנת 2004 ע”י פרסום גל BSD [טרום המיזוג עם אורן] קרדיט: פורום בחדרי חרדים עולם הפרסום

אחרי שעברנו את הצום ובכינו מול שריד בית מקדשנו, אחרי שהתאוששנו וצמצמנו את הפערים בשמיעת מוזיקה טובה, אנחנו יוצאים למהדורה נוספת של ליל שישי בשטיבל צוהלת

היום מתפרסם פרינט גדול מבית ‘טריו’ בעיתון ‘כלכליסט’, מחר גם ב’גלובס’ וב’דה מרקר’. טוב שיש מתחרים. טוב שיש זוכים. טוב שיש פאשקעוויל. טוב. תפרגנו. קרדיט

טוב, קודם אני רוצה להזכיר שהלקוח הזה נמצא בתוצאות עוד לפני שהכריזו על הנחת אבן הפינה. שלב ועוד שלב, עד שמגיעה השמחה הגדולה, חנוכת הבית!

שנה עברה לה חלפה, ואנו חוזרים לקינה שחיבר נוחעם לקראת הצום אשתקד • שומרון קול תתן, מצאוני עווני • רקימת דילים, סגירת הסכמים, חיבור קצוות פוליטיים, וגריפת הון • גרמו עוונותיי, ומבוקר עד ערב, עסוק אני בנדידה ממסעדה למסעדה, ומליקוק לליקוק • אך זאת נחמתי בעניי, כאשר בסופו של מאמץ הנני מושל בכיפה • עד אנא בכייה בציון, ועד אנא מספד – הינחמו • נחמו נחמו עמי

על אף שתחום הפרסום החרדי קם מתישהו באזור שנות ה-80, ההתפחות הגדולה החלה רק בעשור האחרון. אז התחילו להבין בעיקר בחברות הגדולות, כי נגמר עידן

בלי ללכת מחר לים, בלי לאכול צ’ולנט טוב בליל שישי, אבל עם קצת חומר מעניין שהצלחנו לאגור במשך השבוע האחרון: מהדורת ליל שישי העשירית יוצאת

הנה עוד מודעה שאהבתי מבית היוצר של ‘מגזרים’. הלקוח מגלה אומץ (ולא בפעם הראשונה) ומסכים שיצבעו לו את המותג בשחור רק כדי לבשר לנו שיש

“רבונו של עולם, אני יודע, שבית המקדש השלישי, אינו בנוי מאבנים…” (מקור לא ידוע). אין בכוונתי לרמוז שבית המקדש השלישי בנוי מפונטים, אך מודעה זו

בילדותי, כאשר רציתי לעשות שמח בכיתה, ולהתסיס את התלמידים נגד המלמד, מצאתי דרך מקורית להעביר מסר בין כולם במינימום מאמץ: רשמתי בתוך פתק את אשר
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל