
הסתובבתי בכנס השנתי של קהילת הוורדפרס והדיגיטל וזה מה שמצאתי
נשלחתי למשימה פשוטה לכאורה: להשתתף באירוע הוורדפרס והדיגיטל השנתי, בלי לסקר את ההיבט המקצועי. רק ללקט חוויות בנחת וברוגע. מנחשים את מי פגשתי שם? יומן מצולם

נשלחתי למשימה פשוטה לכאורה: להשתתף באירוע הוורדפרס והדיגיטל השנתי, בלי לסקר את ההיבט המקצועי. רק ללקט חוויות בנחת וברוגע. מנחשים את מי פגשתי שם? יומן מצולם

ברגע ההכרזה על תחילת ההרצאה, נראה היה כאילו כל באי הכנס הגיעו רק עבורה ותוך דקות ספורות נתפסו כל מקומות הישיבה. יעקב צ’אקוב השתתף ורשם

שלומי קקון, מנכ”ל חברת MeserGO, מתראיין לתוכנית ‘מאחורי הכסף’ בהגשת דני רופ ומדבר על ההשלכות של הקריסה של פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם

עם רזומה עשיר של עשר שנים בתחום היח”צ והתקשורת, מיכל קב מצטיידת בג’וב חדש. הרמנו טלפון כדי לאחל ברכות ולשמוע כמה מילים על התפקיד החדש

יענקי קרישבסקי, האיש מאחורי ההפקה של הקמפיין לאפליקציית המוזיקה היהודית JewishMusic.fm מספר לפאשקעוויל כיצד נבחרו הדמויות ומדוע

במוצאי ראש השנה תשפ”ב הושק קמפיין חדש של שטראוס ליוגורט דנונה וואו בכיכובה של הניה שוחט, המגלמת את דמותה של אושית ברכה, טייפקאסט קלאסי של אושיית אינסטגרם חרדית. אז איך הסרטון התקבל בקבוצת המיקוד של פאשקעוויל?

בתוך מבול האיחולים שקיבלנו, בלט במיוחד סרטון שנשלח על ידי יענקי קרישבסקי, המתמחה בהפקת סרטונים שעושים את העבודה באמצעות רגש. צפינו ונכנסנו לאווירה באמצעות דמויות אותנטיות וחביבות. מוזמנים לצפות ושתהיה לכם שנה טובה ומרגשת!

הרגלי צריכת המידע במגזר החרדי עברו שינוי דרמטי בעקבות המהפכה הדיגיטלית, אולם נדמה כי אפליקציה אחת נמצאת בראש החץ של המהפכה והפכה רשמית לרשת החברתית הנפוצה, המשפיעה והאפקטיבית ביותר במגזר. אז איך מפרסמים לחרדים בווטסאפ?

מרכזי מפת”ח – מרכזים תעסוקתיים ייעודיים לציבור החרדי – הפועלים סביב המנגנון של ייעוץ והכוונה, לימודים והשמת עובדים, מסכמים שנה מאתגרת ומציגים: פנינו לאן

חטיבת מודעות הרחוב של גיל גרופ – גיל סטריט – הפיקה אמש תערוכה מיוחדת בכיכר הבימה בתל אביב תחת הכותרת “קירות מדברים”, אודות 70 שנות

מוטי לוברבוים עשה את כל הדרך מירושלים לבני ברק כדי להשתתף באירוע חנוכת הקמפוס החדש של קמא-טק, לברר מדוע החליטו לסגור את מתחם החדשנות אמפרסנד ומה יש במקום החדש. הנה עוד הצצה לעולם ההייטק החרדי

התערוכה שתתקיים ב-30 וב-31 באוגוסט תציג עשרות מודעות רחוב אופייניות לציבור החרדי לאורך תקופות שונות בהיסטוריה. דוד גלפרין, בעלים של חברת ‘גיל גרופ’, היוזמת את התערוכה: “הזדמנות לציבור החילוני להיחשף לעולם מרתק ולא מוכר”

פרויקט ‘אולטרה קוד’ הפועל בסמינרים בחסות הרבנים, מצליח לשלב בחורות חרדיות בחברות הגדולות ביותר בתעשיית ההייטק העולמית. מהי הדרך להצלחה ואיך מבדילים בין עבודה רצינית לחלומות באספמיה? יצאנו לבדוק

אתרים בונים בחכמה או לא בונים בכלל. בניית אתר וניהול תוכן באתר קיים מחייבים תשומת לב ויכולת ירידה לפרטים כדי לסייע למנועי חיפוש למצוא את התכנים החשובים יותר ולהעניק לגולשים חוויית משתמש “זורמת” שתכוון אותו למקומות הנכונים מבחינתכם • חמישה טיפים לניהול נכון של התוכן באתר שלכם מאת מייקל טפלינסקי מנהל חטיבת גיל דיגיטל

חרדים רבים מגלים את יתרונות המסחר האלקטרוני באמזון, פלטפורמת המסחר המקוון הגדולה בעולם, המאפשרת לכל יזם וסוחר לפתוח חנות וירטואלית • קורס חדש מבית ‘ביזמקס’ מסייע ליזמים חרדים ללמוד ולהכיר את דרישות המערכת כדי להקים חנות מפרנסת ומוצלחת

האיש שהקים את אחד משני משרדי הפרסום החרדיים המקצועיים הראשונים בישראל, האיש שסלל את השביל בו צועדים היום המונים, הלך היום לעולמו | טור קטן אחרי מיטתו של איש גדול

העיתונאי שמואל קרמרסקי, שעד לאחרונה כתב תחת שם העט שמואל בן צבי, חוזר לקבוצת JDN וישמש כעורך הראשי של העיתון הדיגיטלי החרדי ‘שחרית’. קבוצת JDN

החדשנות של המיזם נעוצה בראשונה בפשטותו: הטכנולוגיה השכיחה כל כך של חיוב באמצעות כרטיס אשראי שאפשר לתזמן אותו מראש לשעות קבועות, נרתמת כאן כדי לאפשר לרבים לקיים את מנהג ישראל לתרום סכום סמלי בשעת הדלקת הנרות

מנהלת תיקי הלקוחות הוותיקה של המשרד, ציפי קרויזר, עוברת ל’בולטון פוטנציאל’ ובמקומה נכנסת ביילי קרישבסקי ממשרד הפרסום ‘בראשית’. כל הפרטים

לקוחות רבים שואלים מדוע ניקוי אזכורים שליליים ברשת עולה הון כה רב. התשובה פשוטה מאוד, הגיונית וכמו תמיד נחלקת לשני חלקים. מאמר על קידום אורגני מאת מייקל טפלינסקי

ישבנו לשיחת היכרות עם שניאור ובר, שמונה לאחרונה לתפקיד עורך ראשי של ‘מרכז העניינים’, ושוחחנו על עיתונות, תקשורת, הסנסציות שעורר בגיל צעיר, ועל השאיפות המקצועיות שלו. מרכז העניינים לאן?
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל