פילוח הפרסום

[count_results]

מוישי לוינגר: “התמכרנו בדיגיטל להמרות בלבד; אסור להפקיר את זירת הפרסום הדיגיטלי”

לאחר שנים של הצלחה בתחום הפרסום הדיגיטלי, מוישי לוינגר, מנכ”ל סמארט קליק, מוביל מהלך מיתוג מחדש מקיף במשרדו. לוינגר, שחולל מהפכה בפרסום הדיגיטלי במגזר החרדי, חושף בפנינו את התהליך המורכב ומשתף תובנות פורצות דרך שעומדות מאחורי השינוי המשמעותי

תעסוקה בזמן מלחמה: ריאיון עם שלום בוקובזה

מצד אחד, מצב מלחמה. מצד שני, הכפלת תקציבים לטובת תעסוקת חרדים. פגשנו את שלום בוקובזה, מנכ”ל ‘מיזם ׳למעשה’ לשיחה על תעסוקה, חדשנות והשפעת המלחמה על תעסוקה בכלל ועל סניפי הדרום בפרט

נבחרו הזוכים בהפעלת מרכזי הכוון לתעסוקה עבור המגזר החרדי

עם היוודע תוצאות המכרז להפעלת מרכזי מפת”ח (מרכזי פיתוח תעסוקת חרדים) הזכיינים נערכים מחדש לקראת שכלול התנאים ונסיקה לעתיד. שוחחנו עם הזוכים במכרז באזור מרכז דרום – חברת “מיזם למעשה” – ושמענו על ההתארגנות לקראת שנות ההפעלה הבאות

פנים חדשות: הכירו את מירי הופמן יגלניק

היא בונה אסטרטגיות שיווק לעסקים באמצעות קמפיינים דיגיטליים, הקמת מועדוני לקוחות, רשימות תפוצה ומיקסום תהליכי חווית לקוח; מעבירה סדנאות קריאייטיב ומנהלת קהילת בעלות עסקים חרדיות של מעו”ף. נעים להכיר

דילוג לתוכן