
הכירו את המגזין שלא יוצא מהבית: “לוח שמח” של חסידות גור
13,000 בתי אב, שימוש יומיומי, ופרסום שמביא לקוחות – כך הפך המגזין הקהילתי לפלטפורמת פרסום מהאפקטיביות במגזר החרדי

13,000 בתי אב, שימוש יומיומי, ופרסום שמביא לקוחות – כך הפך המגזין הקהילתי לפלטפורמת פרסום מהאפקטיביות במגזר החרדי

איך יוצרים שפה ויזואלית בעולם המוזיקה החסידית? מאחורי האלבום “בקול נעים”

לקראת עונת הקיץ הסוערת: משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי ‘סמארט קליק’ מרחיב את השדרה הניהולית ומעצים את המומחיות המקצועית

לאחר שנים של הצלחה בתחום הפרסום הדיגיטלי, מוישי לוינגר, מנכ”ל סמארט קליק, מוביל מהלך מיתוג מחדש מקיף במשרדו. לוינגר, שחולל מהפכה בפרסום הדיגיטלי במגזר החרדי, חושף בפנינו את התהליך המורכב ומשתף תובנות פורצות דרך שעומדות מאחורי השינוי המשמעותי

שר העבודה ובכירים נוספים השתתפו בטקסי חנוכת הבית; “צעד משמעותי בקידום תעסוקת חרדים”

מצד אחד, מצב מלחמה. מצד שני, הכפלת תקציבים לטובת תעסוקת חרדים. פגשנו את שלום בוקובזה, מנכ”ל ‘מיזם ׳למעשה’ לשיחה על תעסוקה, חדשנות והשפעת המלחמה על תעסוקה בכלל ועל סניפי הדרום בפרט

לאחר שהפיק סרטונים לקמפיינים של כמה מפלגות ברחבי הארץ, יענקי קרישבסקי מספק לנו כמה טיפים חשובים ליצירת וידאו מוצלח

השוק היהודי בארה”ב הולך וגדל, ומהווה הזדמנות עסקית גדולה למפרסמים. בראיון מיוחד לפאשקעוויל, מאיר אייזנברגר מספק מדריך להתמצאות בעולם הפרסום היהודי בארה”ב להשגת חשיפה אפקטיבית למותגים ועסקים

המחלקה החסידית של בורסלינו מברכת על עונת השקה מפתיעה לטובה | בורסלינו חסידיש

עם היוודע תוצאות המכרז להפעלת מרכזי מפת”ח (מרכזי פיתוח תעסוקת חרדים) הזכיינים נערכים מחדש לקראת שכלול התנאים ונסיקה לעתיד. שוחחנו עם הזוכים במכרז באזור מרכז דרום – חברת “מיזם למעשה” – ושמענו על ההתארגנות לקראת שנות ההפעלה הבאות

חטיבת הדיגיטל של גיל גרופ הפיצה סדרת מדבקות העוסקות בכבוד הזולת ויצירת שיח מכבד ברשת

שילוב של טסים חרדים ומשחק אינטראקטיבי יצרו עניין. למשתתפים נשאר להיכנס לחוויה ולטוס איתה. מעשה במשחק

תמונתו של הצדיק מקרעסטיר הופצה בלוחות המודעות כסגולה נגד מכת העכברים. מאחורי המודעה עומדת חטיבת ‘גיל סטריט’ מבית ‘גיל גרופ’, זכיינית מודעות הרחוב הגדולה במגזר החרדי

ריקי היא יזמת דיגיטל למגזר החרדי מחוץ לרשתות החברתיות. לא הבנתם? נעים להכיר

איך הייתם מפרסמים חברת סורגים במגזר החרדי? זה מה שעשתה חברת טרלידור לאחר פלנינג מעמיק שביצעו במשרד ‘קריאייטיב מיזם’ מכפר חב”ד. בונוס: הטבה לגולשי פאשקעוויל

בעלי עסקים ומותגים, רוצים להגיע לכלות וחתנים בחינם? קריסטל זו הכתובת היחידה בשבילכם!

אוטודידקט, בלי אינטרנט בבית ואוהב לנהל דיונים פיננסיים, כאילו הוא מינימום רוטשילד. נעים להכיר!

הוא מנכ”ל ובעלים של חברת הפקות וידאו, בעל רקע מוזיקלי וחובב פיג’מות וקרוקס. נעים להכיר

קריין שהופך טקסט משעמם לאומנות, פרפקציוניסט ואוהב מיניאטורות בדגש על רכבים. נעים להכיר

היא בונה אסטרטגיות שיווק לעסקים באמצעות קמפיינים דיגיטליים, הקמת מועדוני לקוחות, רשימות תפוצה ומיקסום תהליכי חווית לקוח; מעבירה סדנאות קריאייטיב ומנהלת קהילת בעלות עסקים חרדיות של מעו”ף. נעים להכיר

עובדת בהייטק, עוסקת בקידום תעסוקה לנשים חרדיות ומובילה סיורים של הייטקיסטים בבני ברק להיכרות עם המגזר החרדי. נעים להכיר!
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל