
ראיון ווטסאפ עם יוסי צלניקר לרגל השקת סדנת יח”צ
יוסי צלניקר משיק סדנת יח”צ ותקשורת מיוחדת. שלחנו לו הודעה כדי לדבר על הפיל שבווטסאפ (אתה בכלל עוסק בתחום הזה היום?) ושאלנו אותו הרבה שאלות מכשילות. קבלו ריאיון שיווקי שתרצו לקרוא שוב ושוב

יוסי צלניקר משיק סדנת יח”צ ותקשורת מיוחדת. שלחנו לו הודעה כדי לדבר על הפיל שבווטסאפ (אתה בכלל עוסק בתחום הזה היום?) ושאלנו אותו הרבה שאלות מכשילות. קבלו ריאיון שיווקי שתרצו לקרוא שוב ושוב

אחד הפרמטרים המרכזיים לבחינת אפקטיביות של קמפיין נמצא ב”שורה התחתונה” ועונה לכינוי ‘יחס המרה’. מהו אותו יחס וכיצד מחשבים אותו?

יוסי צלניקר היה ממובילי הקמפיין של יהדות התורה בבחירות האחרונות וכבר 12 שנה הוא עוסק בתחום התקשורת והיח”צ במגזר החרדי ומחוצה לו. בסדנה הזאת תקבלו כלים מעשיים ומוכחים ליח”צ מקצועי ואפקטיבי

חברנו משכבר הימים סימי ספולטר סיים בימים אלו את עבודתו במשרד הפרסום הדרומי Wave לטובת עבודה ככתב הייטק בעיתון הכלכלי TheMarker. שלחנו לו ווטסאפ ולתדהמתנו הוא ענה

לשכנע גולש לצפות בסרטון זה אתגר מורכב, לשכנע אותו לצפות ואז גם להוציא את הארנק ולתרום זו כבר ממש אמנות • ‘טורבו דיגיטל’, חברה שהקימה יזמית חרדית צעירה שחשבה בגדול – הפכה למותג בינלאומי בתחום ניהול הקמפיינים ברשת • שולי סגל מסכמת שנה של פריצה

יו”ר קבוצת גיל, דוד גלפרין: “הלקוחות יהיו הראשונים ליהנות מהמיזוג” • מנכ”ל ‘מקס דיגיטל’, שמחה מרגליות: “המקצועיות והנסיון של מקס עם העוצמה של גיל הוכחו כשילוב מנצח!” • שושי יפה, מנכ”ל גיל גרופ: “במקרה הזה השלם גדול מסך כל חלקיו”

יעקב פלבינסקי, שהכיר את אברהם רוזנשטיין ז”ל בתקופה שעבד לצידו במשרד הפרסום ‘אפיקים’, נפרד ממנו בזיכרונות עבר המתארים טוב לב ומידות נאצלות

אביטל אינדיג, עיתונאית האוכל של ‘מקור ראשון’, ביחד עם יוסי אטינגר ואלי הלמן, היזמים מאחורי קהילת האוכל הכשר ‘דתילישס’, החליטו שהגיע הזמן לחגוג את מהפכת האוכל הכשר עם מיסוד טקס פרסי אוכל ראשון מסוגו. כל הפרטים

לאחר החגיגות ושתיית ה”לחיים” במעמד חנוכת המשרד החדש במגדל בסר 1, ישבנו עם לוינגר לשיחה מרתקת על דיגיטל, חרדים ומה שביניהם

חטיבת ‘גיל פרינט’ מבית ‘גיל גרופ’ ועיתון ‘משפחה’ יוצאים בתחרות מיוחדת לעידוד היצירה הספרותית וקוראת לכם לשלוח סיפורים מפרי עטכם • בכל שבוע יפורסם סיפור אחר והסופר המנצח יזכה בהפקת והדפסת ספר במתנה כולל קמפיין פרסומי • למה אתם מחכים?

אחרי הפסקה ארוכה של ארבעה חודשים, מגזין ‘המקום’ חוזר עם גיליון חדש בנושא מוגנות ילדים, הייטק ועוד נושאים רבים ומגוונים. קראו את דבר המערכת המבשר על השינויים

עשרות ידוענים ודמויות מוכרות בארץ משתפים סרטונים של עצמם מקריאים את התגובה הפוגענית ביותר שקיבלו ברשת, כאשר המילים הבוטות והתוקפניות צונזרו והוחלפו במילים חיוביות ומחזקות

הגולשים חסרי סבלנות, סף הגירוי נמוך והם מוצפים בגירויים ויזואליים דיגיטליים מכל עבר. אתר שלא מתאים את עצמו למציאות הזאת, עלול לסבול מאחוז נטישה גבוה. כשמדובר בחנות דיגיטלית, זה עניין של להיות או לחדול. אז מה עושים? טוב ששאלתם

בימים הקרובים תיפתח סדנת בוטים ואוטומציות מיוחדת במרכז הכוון תעסוקתי בני ברק, בשיתוף פאשקעוויל ובהנחיית סימי ספולט. מפגש בונוס עם שלומי קקון בנושא צ’טבוט בווטסאפ לעסקים

בימים הקרובים תיפתח סדנת יחסי ציבור מיוחדת במרכז הכוון תעסוקתי בני ברק, בהנחייתו של מנהל הקמפיינים ואיש התקשורת בדימוס, יוסי צלניקר.

משקיע העל אדם פישר, שותף בכיר בקרן ההון סיכון Bessemer Venture Partners, הגיע לבני ברק כדי לדבר עם יזמים על הדרך להקים חברה של מיליארד דולר. יעקב צ’אקוב השתתף ורשם

זה טוב? זה רע? לפעמים צריך להיות פרקטיים ולהבין מה זה בכלל אומר לגבינו. מלחמת הפרטיות של פייסבוק ואפל היא בדיוק אחת כזאת. מה המשמעות שלה?

חדשות עולם הדיגיטל החרדי: אתי קצבורג, מלווה עסקים, בלוגרית, אשת דיגיטל ופרסום, מצטרפת למחלקת הדיגיטל של גיל גרופ כמנהלת שיווק ופיתוח עסקי

השבוע התקיים כנס ‘עשינו עסק’ לקידום, שיתוף פעולה ויזמות לנשות העסקים בבני ברק, בהשתתפות כ-200 נשות עסקים. סיקור ותמונות

אורחיה הנכבדים של ועידת ביזנסט שנערכה השבוע באולמי אווניו, גילו שמישהו “עוקב” אחריהם לכל מקום. זה היה הקמפיין של ‘גיל דיגיטל’ שהעביר מסר מעניין בדרך יצירתית. צפו בגלריה

‘גיל גרופ’ בשת”פ עם אתר ‘פרוג’ יצאה בתחרות ייחודית לבחירת מודעת הרחוב הבולטת ביותר במגזר החרדי | בין המדרגים תוגרל חופשה זוגית, מחשב נייד, ומלגת לימודים | למה אתם מחכים?
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל