
פנים חדשות: הכירו את דוד גלפרין
אתם מכירים אותו כיו”ר קבוצת ‘גיל גרופ’, אבל יש כמה דברים שלא ידעתם עליו. איזה חוויות משמעותיות עבר בחייו, מה התחביבים שלו ומי מקור ההשראה שלו. נעים להכיר

אתם מכירים אותו כיו”ר קבוצת ‘גיל גרופ’, אבל יש כמה דברים שלא ידעתם עליו. איזה חוויות משמעותיות עבר בחייו, מה התחביבים שלו ומי מקור ההשראה שלו. נעים להכיר

משרד הפרסום ‘קריאייטיב מיזם’ הפיק סרטון סיכום לקראת חג הפסח. צפו

תופעת ‘הדלת המסתובבת’ בשוק העבודה נחקרת רבות בשנים האחרונות. שלום בוקובזה, מנכ”ל חברה המפעילה את מרכזי מפת”ח, מתייחס לסוגיה ומסכם פעילות

המגזין CEO Insights Asia המוערך בקהיליית העסקים ומקבלי ההחלטות ביבשת אסיה בחר במנהל החרדי כפורץ דרך בתחום תקשורת שיווקית ומדיה בישראל לשנת 2023

מתחברים לשטח: אחרי מחקר מעמיק ותהליך אסטרטגי פנימי, נחשף היום המיתוג מחדש של חברת ההפקות וההפצה המובילה ‘נתיב מדיה’ שתקרא מהיום: ‘נתיב פרו’ • הבעלים והמייסד נתי קרויזר: “כבר 18 שנה שאנחנו חלק בלתי נפרד מתעשיית הפרסום בציבור החרדי, עכשיו הגיע הזמן לפרוץ מעבר”

פותחים את שנת 2023 בהפקה אחרת: קבוצת ‘גיל גרופ’ של דוד גלפרין ו’אולטרה פרויקטים’ של דבורה עמנואל מאחדים כוחות ופותחים חברה משותפת חדשה “אולטרה – אירועים, הפקות ופרוייקטים”. כל הפרטים

הבוקר השקתי את “קהילת פאשקעוויל” בווטסאפ, המונה נכון לעכשיו 462 משתתפים ומשתתפות מעולם הפרסום והמדיה במגזר החרדי, חברי קבוצות פאשקעוויל. הבטחתי הסבר, אז קבלו אותו בברכה

יענקי קרישבסקי, מי שעומד מאחורי הפקת סרטוני הקמפיין של אגודת ישראל, מספר על חלקו בעולמות הדיגיטל

מעמד הכנסת ספר תורה מרגש התקיים במשרד הפרסום גל אורן לרנר מקבוצת BSD, הכוללת את השותפים ממשרד האסטרטגיה והיח”צ יענקי ויום טוב ביכלר ומשרד הדיגיטל אקליפטוס. גלריה

סיפור אמיתי לגמרי על מועמד לראשות עירייה ששפך מאות אלפי שקלים על קמפיין מקצועי ורציני שהביא אותו קרוב מאוד לכיסא ראש העירייה. יום אחרי הבחירות נמלט האיש מהעיר וככל הנראה לא חזר אליה שוב

איך נטוורקינג מסייע להגדלת שיעור התעסוקה בציבור החרדי? מהם האבחונים התעסוקתיים ש’מיזם למעשה’ מציע ומה מתכננים במיזם לקראת החורף?

מחפשים לבלות בחג הסוכות באטרקציות מהנות ובלי לחשוש מאכילה ללא סוכה כשרה? חוגגים סוכות במועצה האזורית נחל שורק, מועצה חקלאית-דתית-חרדית שבה כל האתרים שומרי שבת וכשרות. בכל מקומות האוכל ישנה סוכה כשרה והאתרים מותאמים למגזר הדתי והחרדי ובמחירים נוחים למשפחות. מהיום קל לבלות גם בסוכות!

חשבו על תהליך ייצור של מוצר כלשהו, על השלבים שהוא עובר מעת היותו חומר גלם ועד הפיכתו למותג נחשק, ועל פרוטוקולי הבקרה השונים לאורך התהליך. עכשיו חשבו על תהליך קידום אתרים ועל הבדיקות הרבות שיש לבצע במהלכו

הדור החדש בתקשורת החרדית משנה את פניו. ‘מדורת השבט’ כבר לא משפיעה, עיתונאים רבים מתפרנסים ‘מהצד’ וחלק מהתעשייה בכלל בטוויטר. עשרה משתתפים סיימו סדנת יח”צ חדשה שעושה סדר ומעניקה כלים מעודכנים ליחצן העתיד. כל הפרטים

מה הביא את מרכזי ההכוון האמונים על הציבור החרדי לערוך עם שוק התעשייה המסורתי חישוב מסלול מחדש ולהעמיק את הקשרים עימם? מנהלי מפת”ח מסבירים

אירוע הענק ‘לבית’ של ‘המבשר’ בחסות עיריית ירושלים המתקיים זו השנה ה-11 ברציפות רשם הצלחה חסרת תקדים. כל הפרטים

מקובל לראות בטיק־טוק רשת חברתית לצעירים בלבד, אולי אפילו לא רצינית, לא מספיק מכבדת. אבל זה כבר מזמן לא נכון. בדיוק כמו הרשתות החברתיות “הבוגרות”, טיק־טוק היא כלי מעולה ואולי אחד מהכלים הטובים ביותר שיש

שישה יזמים ויזמיות חרדים וחרדיות הציגו בשבוע שעבר בקמפוס של מיקרוסופט מול חדר מלא משקיעים במסגרת סיום האקסלרטור השישי של קמא-טק. סקירה וראיון

אם אתם בעלי אתרים, בעלי עסקים, מקדמי תוכן, משווקים בדיגיטל או סתם גולשים שרוצים להרחיב אופקים, בטח שמעתם את הביטוי “משפך שיווקי”. אם לא הבנתם מה זה, אנחנו כאן כדי להסביר • טור משתפך

“לוחות יוצרים חלומות” הינו שיתוף פעולה מקורי בין חברת גיל גרופ, זכיינית מובילה של לוחות מודעות בערים חרדיות, לעמותת יוצרים סביבה, המאגדת יוצרות חרדיות מכל הארץ

שנתיים להקמת מערכת ‘המוקד’, מנהל השיווק יהושע רודניק מספר לנו על הזירה הרותחת בווטסאפ החרדי ומגלה מהו סוד ההצלחה של ‘המוקד’
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל