
5 חידושים של אפל שמחזקים את “הגן הסגור”
אז השנה באירוע של אפל לא ראינו שינויים גדולים למערכת ההפעלה אלא מגוון שיפורים שהתמקדו בעיבוי הקירות של הגן הסגור. הנה חמש מההכרזות האקו-סיסטמיות הכי מעניינות

אז השנה באירוע של אפל לא ראינו שינויים גדולים למערכת ההפעלה אלא מגוון שיפורים שהתמקדו בעיבוי הקירות של הגן הסגור. הנה חמש מההכרזות האקו-סיסטמיות הכי מעניינות

איזו הודעה קפצה למשתמשי פייסבוק ואינסטגרם בגרסאות החדשות של מערכת ההפעלה של אפל, ומה יעשו המפרסמים אם פייסבוק תתחיל לגבות תשלום מהגולשים?

מנדי וויס, מידד טסה ומקהלת מלכות נפגשו במפעל השוקולד של שטראוס בנוף הגליל (לשעבר נצרת עלית) ויצרו להיט קייצי נפלא שלא יוצא מהראש גם לאחר שהשיר מסתיים. הדס מוסקוביץ (מנהלת מותג טבלאות שוקולד בשטראוס) ופנינה וינרב (מנהלת אשכול קריאייטיב בבולטון) מדברות על הקמפיין

הושלם המיזוג של בית דפוס ‘שביד’, אל תוך חטיבת ‘גיל פרינט’ מבית ‘גיל גרופ’, הקבוצה העסקית הגדולה בישראל הפועלת במגוון תחומים: פרסום, דיגיטל, מתנות, הפצה וכמובן הפקות דפוס מכל הסוגים. כל הפרטים

משרד הפרסום בריליאנט השיק קמפיין מרענן וצבעוני לסוכריות תיק תק ואנחנו כאן כדי לסקר אותו

מוטי לוברבוים שלנו התבקש לסקר אירוע מיוחד לחרדים בהייטק, שהתבטל בסופו של דבר בעקבות ההסלמה הביטחונית. הוא נשאר בבית והחליט לסקר אירוע אחר, פרי דמיונו הפורה. אז מה היה שם? מוזמנים לקרוא

באירוע של אפל שהתרחש ביום שלישי שעבר, הוקדשו 1:18 דקות להכרזה שנבלעה בין שאר הכותרות: עדכון חדש לאפליקציית הפודקאסטים שלה. ניתוח וסקירת שוק הפודקאסטים

הקמפיין הכושל של וויקס, ההברקה של חברת המשחקים הסינית, הפוסט הויראלי של היינקן, ההכרזות החדשות של פייסבוק ואפל בתחום האודיו, הנישה החדשה של אמזון בלונדון ומחולל הקלישאות השיווקיות. אל תחמיצו!

החברה מבטיחה להמשיך לתת שירות ולשפר באופן ניכר את תחום ההפצה בעיר. ולמה חגגו המפרסמים השבוע? כל הפרטים בכתבה

הצדדים השליליים ברשתות החברתיות המובילות מתגלים עם השינוי בצורה שבה אנחנו צורכים תוכן, ומעודדים את עלייתן של רשתות חברתיות חדשות כגון קלאבהאוס ודיספו. למה זה קורה?

חיים מוכר ממגזין ‘הבית של הנדל”ן’ אותו הקים לפני כ-3 שנים, מגזין המשולב היום כמוסף הנדל”ן של עיתון ‘שחרית’. כל הפרטים

מנכ”ל משפחה, יהודה נחשוני, עדכן מוקדם יותר את שותפיו במשרדי הפרסום על אודות מינוי חשוב ומשמעותי בקבוצת ‘משפחה’ והגדיר את תפקידו ומטרותיו

נבחרי ציבור, אנשי חינוך, מעצבי דעת קהל ואנשי תקשורת השתתפו ביום חמישי בהשקת מגזין ‘נפלאות עולם לילדים חושבים’ במתחם החדשנות ‘ביזמקס’ בירושלים

פרסום מדלת לדלת הוא סוג פרסום נפוץ במגזר החרדי. אבל מה קורה אם המפיץ מפספס? איך מפקחים בצורה חכמה על מלאכת ההפצה? על כל זה ועוד בכתבה שלפניכם

מגזין ילדים חדש לציבור החרדי יוצא לדרך: חברת תרבותא ונשיונל ג’יאוגרפיק השיקו השבוע את מגזין ‘נפלאות’ לילדים. כל הפרטים

אפרת פינקל מונתה לתפקיד כתבת פוליטית בערוץ 20 ובין מהדורה למהדורה ישבה לשיחה אישית עם מוטי לוברבום כדי לספר על דרכה בתקשורת מאז שהתחילה לכתוב בפאשקעוויל ועד הלום. מרתק

בחודש יוני הקרוב, מאות אלפי עובדים בחל”ת יבקשו לחזור לעבוד ורבים מהם ייתקלו בסירוב לא נעים. איך היריד פתר את הבעיה ל-1500 המשתתפים? צאו והתפרנסו!

עד עתה שימש בנדה באתר כעורך, כתחקירן וכעורך התחום המוניציפאלי. מנכ”ל JDN: “אנחנו ממשיכים לצמוח ולהגיע לקהלים נוספים”

ברחובות הריכוזים החרדים נצפו בימים האחרונים משאיות השמחה של חבורת תריג, כשעשרות ילדים מנופפים ומצטרפים למילות השיר הקליט והשמח של כללית סמייל

קוקה-קולה יצאה בקמפיין מושך עין ומכניסה אותנו לאווירת ימי הפורים הממשמשים ובאים. שוחחנו עם מנוחה שטרן, סמנכ”לית קריאייטיב במשרד הפרסום מימד, על אסטרטגיית השיווק השמחה

משרות ציבוריות נדמו מאז ומתמיד כבלתי ניתנות להשגה. השמועות מספרות על מכרזים תפורים מראש, וההנחה הרווחת היא שאין טעם בהגשת מועמדות, היות והכישלון צפוי מראש. האומנם?
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל