דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
טוב, עדיין לא פיטרו אותי אז גם השבוע אני כאן כדי לסכם לכם את מה שהיה פה בפאשקעוויל. אז מה היה לנו השבוע?
לאה פריד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

טוב, עדיין לא פיטרו אותי אז גם השבוע אני כאן כדי לסכם לכם את מה שהיה פה בפאשקעוויל.

אז מה היה לנו השבוע?

מיד כשהגענו למשרד ביום ראשון בבוקר ראינו את הציוץ של ישראל פריי שפרסם מכתב התראה לפני הליכים משפטיים. מסתבר שהוא עצבן את אייל משיח ואנחנו היינו שם כדי לחקור ולהביא לכם את הסיפור המלא.

ביום שני נחשפתי לכתבה בדה מרקר שעשתה לי מספיק כווץ’ בלב כדי שאביע את דעתי בנדון. כן נרגעתי מאז, אפשר לחזור לשבת.

קול ברמה שילמו קנס של שלושים אלף שקל לנשות קולך במטבעות של עשר אגורות וכל כך נהנינו מהמחווה הרומנטית שהלכנו לבדוק מי עוד שילם קנסות בצורה הזאת ומדוע. הנה אני, רגע מלשפוך דליים של מטבעות למשטרת ישראל. זה לא נראה להם מוגזם לתת לי שני קנסות בחודש?

דיברנו עם “גיל פרינט” שכבר הספיקו להדפיס ספרי לימוד לילדים לשנת תש”פ. זה, למשל, מעודד, ומרמז על כך שהחופש הגדול יכול גם להיגמר.

אם בלימודים עסקינן, דיברנו גם על המחזור החדש של חממת היוצרים החרדית של ביזאפ. כבוד ובהצלחה!

במסגרת סקירת הקטגוריה השבועית, בדקנו מה קורה בענף הרכב בעיתונות החרדית. יש גם תובנות – אז מומלץ לקרוא.

בהמשך התחשייק לנו לדעת מאיפה הכותרת של במבה אסם מוכרת לנו וגילינו שלה-פרוטה לפני שנה עלה בפרסום עם סלוגן כמעט זהה. האמת? פתאום התחשייק לי גם זה וגם זה.

והנה, שימו לב! כתבנו משה שפירר פגש את שולי, מנכ”לית טורבו דיגיטל, ובכתבה מרתקת הוא חושף איך היא מצליחה לגייס עשרת אלפים שקלים בתוך פחות משעה!

לקראת סוף השבוע הזדקנו ב-50 שנה. כמו כל העולם בערך, גם אנחנו השתעשענו באפליקציית פייסאפ ובחרנו פרסומאים מאנ”ש שיככבו בגרסת הבאים בימים שלהם. היה מצחיק.

במקביל, חשפנו את “גוונים של שחור“, אתר שמציע לכם לבדוק לאיזה פלג חרדי אתם משתייכים. מצחיק היה לגלות שאני 87% חסיד. ולא, אין שם אופציה להיות בת.

זוכרים את סדרת הכתבות שלנו על כוכבני הרשת החרדיים? נהדר, אז אפרת פינקל שלנו שוחחה עם ציפי בר-און ורבקה גרינברג ממשרד הפרסום מילר פוינט ובכישרון השמור רק לה היא כתבה על הצד השני של הסטורי – הצד של הלקוח! כתבה מרתקת, מקצועית ומחכימה מאד!

רגע לפני סופשבוע בדקתי איזה עיתונים חרדים פעילים באינטרנט ואיפה. מסתבר שגם ליומונים המודיע ויתד יש אתרי אינטרנט פעילים. עוד פרטים תוכלו לקרוא בהרחבה באתר.

אז זה מה שהיה לנו כאן בשבוע שעבר! הרבה מאד תוכן, הרבה מאד מידע, ובעיקר הרבה מאד קפה!

שבוע טוב!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן